Mijn vraag:
Sinds een tijdje heb ik op Tweakers (incl forum) en alleen op Tweakers het vervelende issue dat ik vaak tweemaal op een link moet klikken alvorens deze werkt.
Wanneer ik een bepaald item wil openen of topic wil openen dien ik dus 8/10 tweemaal te drukken op de link.
Het lijkt alsof de eerste keer de ‘aanraking’ niet wordt ‘verwerkt’, de tweede keer wel. Lastig uit te leggen.
Ik heb het ook alleen op Tweakers en op geen enkele andere website.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
iPhone 12 mini met 15.6
Chromebrowser 103.0.5060.63
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Safari heeft het probleem niet, maar deze browser gebruik niet.
Verder vind ik via Google niks, of ik zoek verkeerd.
Is er een optie in Chrome die dit specifiek op Tweakers veroorzaakt of ligt het gewoon aan Tweakers/Chrome combinatie? Meer mensen last van ?
Sinds een tijdje heb ik op Tweakers (incl forum) en alleen op Tweakers het vervelende issue dat ik vaak tweemaal op een link moet klikken alvorens deze werkt.
Wanneer ik een bepaald item wil openen of topic wil openen dien ik dus 8/10 tweemaal te drukken op de link.
Het lijkt alsof de eerste keer de ‘aanraking’ niet wordt ‘verwerkt’, de tweede keer wel. Lastig uit te leggen.
Ik heb het ook alleen op Tweakers en op geen enkele andere website.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
iPhone 12 mini met 15.6
Chromebrowser 103.0.5060.63
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Safari heeft het probleem niet, maar deze browser gebruik niet.
Verder vind ik via Google niks, of ik zoek verkeerd.
Is er een optie in Chrome die dit specifiek op Tweakers veroorzaakt of ligt het gewoon aan Tweakers/Chrome combinatie? Meer mensen last van ?