Pricewatch notificaties werken niet lekker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-10 15:39
Voor het product pricewatch: Ubiquiti UniFi Switch Lite 8 PoE probeer ik een prijsalert in te stellen, maar ik krijg nu (volgens mij) onterecht meldingen over dit product.
Ik heb namelijk een aantal criteria ingesteld waar nog niet aan wordt voldaan, maar afgelopen dagen heb ik toch een aantal meldingen gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5EhWhyV9x3Ff7rKwsRr_G5rr2E=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/A8W3CeCgZYuCC1W9TrjDdVDK.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pretO0HPEzD6vW6viFhesK9TMkg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/qYRNyOsdVeRk99PFdZLoNocK.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVFPWtUNEMFkaeeKhelZbryOB20=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/vllH9puv0ThTJEEZG2MqhqyC.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 16% gewijzigd door Rido op 27-06-2022 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

crisp

Devver

Pixelated

Zie je die prijs van 125,75 wel terug in de mail? En zo ja, bij welke shop?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
crisp schreef op maandag 27 juni 2022 @ 12:23:
Zie je die prijs van 125,75 wel terug in de mail? En zo ja, bij welke shop?
Nee, de prijs zie ik ook niet terug in de mail, maar de notificaties zijn wel steeds voor de iEar shop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jb5XmPvQb-T4lZVjKeHDfmgsHrA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SZsO31zBCxkyGFxuH8PVOe0n.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hmmmz, en die shop had je dus juist uitgesloten zie ik? Ik ga zelf ook eens een alert hierop instellen en kijken wat er gebeurd..

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
crisp schreef op maandag 27 juni 2022 @ 12:36:
Hmmmz, en die shop had je dus juist uitgesloten zie ik? Ik ga zelf ook eens een alert hierop instellen en kijken wat er gebeurd..
Klopt ja. Na de meldingen van 24 juni heb ik de shop op de exclude lijst gezet en de prijsalert opnieuw aangemaakt. Maar vandaag kwam de alert er toch weer door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De onderliggende query geeft op dit moment in ieder geval geen 'hit' meer, maar ik zal het snel genoeg zien als dat wel het geval is ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik kreeg vandaag ook een prijsalert notificatie van een shop die ik had uitgevinkt, ging om bol.com plaza voor de Samsung Qled QN93A 55“. Lijkt iets niet helemaal goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
crisp schreef op maandag 27 juni 2022 @ 13:12:
De onderliggende query geeft op dit moment in ieder geval geen 'hit' meer, maar ik zal het snel genoeg zien als dat wel het geval is ;)
8) Hier gaat het nu tot op heden goed.

Ik heb het idee dat een bestaande prijsalert wellicht niet helemaal lekker werkt als je later nog een extra shop gaat toevoegen aan de exclude lijst. De iEar shop had ik namelijk toegevoegd nadat ik al een paar notificaties had gekregen. Na de notificatie van maandag 27 juni heb ik de prijsalert helemaal verwijderd en opnieuw toegevoegd.

[ Voor 17% gewijzigd door Rido op 06-07-2022 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Rido schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:08:
[...]

8) Hier gaat het nu tot op heden goed.

Ik heb het idee dat een bestaande prijsalert wellicht niet helemaal lekker werkt als je later nog een extra shop gaat toevoegen aan de exclude lijst. De iEar shop had ik namelijk toegevoegd nadat ik al een paar notificaties had gekregen. Na de notificatie van maandag 27 juni heb ik de prijsalert helemaal verwijderd en opnieuw toegevoegd.
De uitgesloten shops worden direct vanuit de database in de query verwerkt. Maar wellicht had de server die de notificaties verstuurd simpelweg nog niet de laatste versie van de code. Ik heb in ieder geval ook nog geen onterechte notificaties gehad :)

Intentionally left blank

Pagina: 1