Monitor repareren

Pagina: 1
Acties:

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Wie heeft er ervaring met het laten repareren van z'n monitor. Het zit zo: Ik heb een Panasonic E70 waar ik heel tevreden over ben. Sinds enige tijd verkleurd het beeld in ene van zeg maar wit naar geel. Een paar klappen erop en het is weer normaal. Vogens mij (maar ik heb ook weer nier zoveel verstand van monitoren) is het iets heel simpels. Maar..... Bij wat voor Toko brenk ik mijn monitor weg:
- Een gewone bruingoed monteur
- Een computerzaak met een eigen TD

Graag advies van jullie.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Geen garantie, lees verder, garantie ?, maak daar gebruik van.

soldeer hem ff door dan, of laat het ff doen, valt best wel mee, WEL OPPASSEN!, en laat de monitor op zijn minst en half uur uit het stopcontact!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

ik zou het naar een bedrijf(je) brengen die beknd staat om de goede srvice/reparatie en GARANTIE!

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
als je niet weet wat je moet doen dan niet aan komen een half uur de stekker eruit laten is zeker geen optie de beeldbuis zal zeker nog geladen zijn en dus een hoge spanning bevatten gewoon kijken wie de importeur is die op bellen en vragen waar je hem kan brengen voor reparatie.

• PsYgHo
uiteraard door een die weet wat die doet!, voor sommigen lijkt het alsof ik dat in mijn vorige bericht niet duidelijk heb gemaakt......

15kv voelt niet prettig

als je bij mij in de buurt woont of er voorover hebt om hier heen te komen, en je hebt geen garantie mer wil ik het ook wel ff voor je doen...

Assen prov, Drenthe

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Hmmm Hoorn -> Assen.
Bedankt, maar da's me een beetje te ver

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• PsYgHo
geen prob hoor :)

Pagina: 1