Toon posts:

probleem met xp 2600 setup (bluescreen)

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik probeer windows xp 2600 te installeren. Alles gaat goed tot aan dat windows voor het eerst opstart en z'n verbinding gaat testen en je moet aangeven of je nu wilt activeren of later. Dan krijg ik een bluescreen met de melding dat er een fout in de registry is ontstaan in het bestand ../windows/config/software. De volgende keren dat je opnieuw opstart krijg je een STOP scherm. Zelfde als je probeert op te starten in veilige modus.

Wat kan hier het probleem zijn en hoe los ik het op?

Verwijderd

bel microsoft :D

Verwijderd

Topicstarter
lol... nee ff serieus, ik heb die file software proberen te vervangen met die van een oudere built. Dan start hij wel op maar krijg ik de foutmelding dat windows niet kon verifieren of dit wel een goede versie is.

Heel vaag allemaal, nog niet eerder gehad.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 14:07

Nietzman

Woei!

Volgens mij kan er niet geferifidingest worden of je wel een goede versie hebt!!!!

je bent toch betatester? bel M$ ff en vraag om de nieuwste versie!!!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

FAQ
bekende gelekte builds zijn 2458, 2463, 2474, 2481, 2485, 2495, 2498, 2499, 2504, 2509 en 2600). Topics hierover gaan op slot. Verdere vragen zijn geen probleem
Traag:
XP 2600 is een gelekte build, hier kunnen wij geen support op geven
:P

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
2600 is helemaal geen gelekte build, die is final verklaard en beschikbaar voor beta testers....

Verwijderd

Oh dus topicstarter is betatester ? Bel mikkie dan even.

• DR
  • Niet online

DR

Op zondag 26 augustus 2001 13:28 schreef arjanscholl het volgende:

2600 is helemaal geen gelekte build, die is final verklaard en beschikbaar voor beta testers....
dan moet Traag ff zijn FAQ aanpassen :P

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 16:05
Idd, zie http://www.tweakers.net/nieuws/18120
De video van deze persconferentie is bij C|Net (.asf format) te zien. In de video noemt Jim Allchin build '2600' als het buildnummer van de versie die het label 'gold' heeft gekregen.

• DR
  • Niet online

DR

ok dan

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 13:35 schreef DR het volgende:

[..]

dan moet Traag ff zijn FAQ aanpassen :P
Echo :? :P

[edit]
Maar klopt het dat ie pas op 25 oktober beschikbaar is in Amerike (oke ik weet het hij is wel eerder beschikbaar >:) maar ik ben een lief usertje :) ) Zie quote
If you can't wait until October 25, try out Release Candidate 2 of Windows XP Professional for $9.95 U.S. Available until September 19, 2001 in the U.S. and Canada only.
Van de microsoft XP site :)

• DR
  • Niet online

DR

Op zondag 26 augustus 2001 13:40 schreef Mr_Hiney het volgende:

[..]

ja zat een kleine echo in :)
ik duwde op BACK en toen kwam ik weer in die refresh van je bericht is geplaatst :P

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 13:40 schreef Mr_Hiney het volgende:

[..]

[edit]
Maar klopt het dat ie pas op 25 oktober beschikbaar is in Amerike (oke ik weet het hij is wel eerder beschikbaar >:) maar ik ben een lief usertje :) ) Zie quote
[..]

Van de microsoft XP site :)
Als het op de Microsoft-site staat... die zal het toch redelijk goed weten ja |:(

Verwijderd

Topicstarter
okee, ik heb hem aan de praat. Draait als een zonnetje nu hier. Hij is veel sneller dan winxp rc2.

De truuk bleek dat ik hem niet van cd maar vanaf hd moest installeren :?. Dan gaat alles goed... het zal wel weer.

Dank voor jullie reakties...

Verwijderd

ik zit met hetzelfde probleem, kan je iets meer uitleg geven aub

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Galdo: alhoewel je wel hebt gesearched (da's een goed iets), was de laatste reply was op Sunday 26 August 2001 18:50 en de topicstarter is al in geen tijden meer op GoT geweest, ik denk dat je beter een nieuw topic kan openen.

Neem wel Windows Operated Systems - Policy en Windows XP en 2000 BSOD guide door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.