software, zetten op web (webspace nodig)

Pagina: 1
Acties:

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29
hallo, het is dus de bedoeling dat ik op een pc , met wel internet maar geen cd-rom,een prog ga instaleren, nu wilde ik het eigenlijk gewoon op de ene pc op internet zetten, en met de andere gewoon dl en instaleren. Weet iemand waar dit eenvoudig kan? en tot hoeveel mb? het lukt me al wel met geocities, maar da's maar 5mb.

Weet iemand hoe je dat naar een e-mail kunt sturen btw, dus een programma, zonder outlook, naar een gewoone mailbox als yahoo ofzo? alvast bedankt.

Verwijderd

Die gewone mailboxen van Yahoo etc. en Hotmail hebben meestal limiet van zoveel MB.

Ik zou zeggen, installeer je eigen webserver met bijv. http://www.jacqieline.com server pakket en dan zet je het op jou server en van de andere comp download je het daarvan.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

er zijn toch ook prive opslag dingetjes van > 20 mb??

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm, sloop even je cd-rom speler uit je eigen kast, prik hem in die andere pc, gooi de cd-rom erin en installen maar. Scheelt een hoop moeite en tijd ;)

Verwijderd

egrens account openen en dan bestand naar de site uploaden en die vervolgens met die andere pc downloaden :?

• FFF
Op zondag 26 augustus 2001 22:15 schreef mafiasven het volgende:
egrens account openen en dan bestand naar de site uploaden en die vervolgens met die andere pc downloaden :?
Dit was dus mijn bedoeling, alleen m'n account op geocities lust volgens mij alleen, plaatjes etc. Zou niet weten welke nog meer dit kan, of hoe ik een gewone file erop krijg, ben ook nog maar een newbie in dit soort dingen, verder wil me yahoo e-mail account alleen dingen versturen tot 1,5 mb, weet iemand iets waarmee ik het kan oplossen?

Verwijderd

kijk eens ff op www.gratiz.nl

staan genoeg accounts ;)

• FFF
euhn sorry johnny appleseed van de dubbele topic, het is idd voor hetzelfde probleem, alleen vondt ik het zelf 2 verschillende onderwerpen, de ene over e-mail en andere over webspace. Verder had een toevoeging, van een nieuw id, daar waarschijnlijk weinig suc6 opgeleverd.

• FFF
Op zondag 26 augustus 2001 22:25 schreef mafiasven het volgende:
kijk eens ff op www.gratiz.nl

staan genoeg accounts ;)
thx :D zal ff kijken, of het lukt.

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 22:29 schreef FFF het volgende:

[..]

thx :D zal ff kijken, of het lukt.
jepz moet gewoon lukken :+

• FFF
bah het lukt wel, gewoon bij trypod.lycos ofzoiets, maar dan zet hij de fiel om in een internet file, dus als ik heb dan ff weer dl (met me eigen pc) dan zegt hij dat het een plaatje ofzo is, en krijg ik als die rare tekens :( en ik weet niet hoe ik deze om moet zetten.

Verwijderd

Heb je geupload in binary mode?
(dat kun je dus zien in je FTP programma)

• FFF
heb geen ftp prog gebruikt, gewoon via browser

• FFF
het probleem is namelijk, dta ik dit in een winkel moet gaan doen, en heb die software hier niet liggen, dus, ik moet hem daar installen, dus liever als het kan via browser, anders moet ik nog meer software dl daar.

• FFF
volgens mij lukt het biuj een instalatie bestand, met winzip, en dan gewoon extracten, dan krijg je een hoop filetjes, en dan gewoon de exe toch of zit ik d'r naast/gaat dit niet altijd op?

• FFF
weet al hoe het moet eindelijk ben ik er uit, bedankt iedereen.

Verwijderd

gelukkig :)
een verzoek, wil je voortaan ajb je posts editten als je iets toe te voegen hebt? dat kan via de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif knop :)
Pagina: 1