Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nikon.
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11 19:19
Sinds 22/23 juni zijn er geen registraties meer van mijn zonnepanelen opbrengst in PVOutput.
Gaat om een koppeling met EnPhase. T/m 22 juni werkte alles en naar mijn weten is er niets veranderd in de instellingen van PVoutput en / of Enphase.

Hoe krijg ik dit opgelost?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat heb je al geprobeerd dan?

Hier draait ie nog gewoon.

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:27
https://forum.pvoutput.or...o-uploader-systems/5177/3

Misschien heeft het daar iets mee te maken?
Al kloppen de data niet helemaal met de datum die jij aangeeft (22 juni).

PV Output

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:32

Pazo

Mroaw?

Hier werkt het ook.
Probeer je API key anders eens te updaten?

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

• nikon.
Ik heb de API van v2 naar v4 gezet en opnieuw op Authorize geklikt (ingelogd op enlighten en toestemming gegeven voor leesrechten). Nog steeds geen update so far.

• nikon.
As we speak nogmaals de API key geautoriseerd en nu zijn er wel een paar dagen bijgekomen, maar geeft hij ook aan dat er een 'gat' is van 3 dagen. Wellicht dat die er later nog bijkomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hYe-SnHeuGSYK0zjJ4iU62C4NGU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BuLBivFy8J0G910a9eZo0K1A.png?f=fotoalbum_large

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:59

reiker

dan jij!

nikon. schreef op maandag 27 juni 2022 @ 10:22:
Sinds 22/23 juni zijn er geen registraties meer van mijn zonnepanelen opbrengst in PVOutput.
Gaat om een koppeling met EnPhase. T/m 22 juni werkte alles en naar mijn weten is er niets veranderd in de instellingen van PVoutput en / of Enphase.

Hoe krijg ik dit opgelost?
Ik had dat ook precies hetzelfde, heb simpelweg ik de settings opnieuw op authorize geklikt en ingelogd bij Enlighten. Daarna werkte het weer als een zonnetje :)

Zo gezegd, zo gedaan.

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:32

Pazo

Mroaw?

Misschien dat dit te maken heeft met geruchten dat ze de API -tijd willen gaan beperken. Ik heb gelezen dat ze de geldigheid van de API key misschien willen beperken naar 6 maanden. Dus dan zou je 2x per jaar je API moeten vernieuwen. Misschien dat deze uitrol nu aan het beginnen is? Heb het nog niet 'officieel' gelezen, maar er loopt een topic bij Enphase hierover.

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Pagina: 1