Ik ben ook geinteresseerd in speakers die in de leefkeuken moeten komen. Ik zoek echt goede kwaliteit en geen blikken doosjes. Om die reden vallen veel "bluetooth speakers" al af, ik heb laatst de Bluesound Pulse 2i geluisterd en voor 800€ had ik een stuk meer verwacht. Sterker nog, het was gewoon slecht. Overigens kom ik van een Teufel Blue, die draait nog maar heeft zijn beste tijd gehad....
Daarom neig ik toch naar een stereo oplossing, liefst compact gezien de WAF en inmiddels is de Argon Audio Forte A5 MK2 uit. Qua prijs erg interessant, en dan ook nog een phono ingang. Helaas geen Airplay (2) maar dat zou ik op kunnen lossen met een Belkin Airplay adapter. Iemand enig idee hoe die nieuwe sets zich positioneren? Vergelijkbaar met een Dali Opticon 2? Of minder? En ja, ik wil een keer gaan luisteren maar moet me nog wel over een drempel heen zetten om weer bij Hifi Klubben in Utrecht binnen te stappen. Laatste ervaring was wat ondermaats
Ze zien er op de foto in elk geval fraai uit

Frequentiebereik (-3 dB) 40-20.000 Hz
Versterker 80 watt
Tweeter Combined 1x x 1" Soft dome
Formaat woofer 5"
Woofer Amount 1x
Luidspreker Actieve HiFi luidspreker
Constructie behuizing Basreflex
Afstandsbediening Ja
Stereokoppeling Ja
Tafelstandaarden Nee
Inclusief spikes Nee
Los netsnoer Ja
Bluetooth-type 5
Technologieën aptX, aptX HD, AAC
Audio-uitgang LFE
Audio-ingang HDMI, Optisch, RCA (analoog), Draaitafel
Uitgangen (overig) USB-A
Draadloze overdracht Bluetooth-ingang
Kleur Hout
Kleur Notenhout
Gewicht (kg) 9
Breedte (cm) 16,5
Hoogte (cm) 27
Diepte (cm) 23
Actieve tweewegluidsprekers met geïntegreerde stereoversterker
Uitgangsvermogen: 4 x 80 watt (klasse D, RMS)
HDMI/ARC voor perfect digitaal TV-geluid
Bluetooth 5.0 met aptX HD en AAC
Luidsprekerdoek met magnetische bevestiging
Functie voor automatisch aan-/uitzetten, inclusief Bluetooth*
Speciale luidsprekerkabel voor onderlinge verbinding (3 meter), inclusief afstandsbediening en voedingskabel
Kleuren: Zwart (bronzen trimring), wit (zilveren trimring), notenhout (gouden trimring)
* Geen functie voor automatisch aanzetten op draaitafelingang