SMA home manager 2 koppelen met Vaillant unitower

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Aad
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-11 20:16
Sinds kort heb ik een SMA Home manager 2.0. Deze wil ik koppelen met mijn Vaillant warmtepomp via EEBUS.
Heeft iemand hier een beschrijving voor om dit te laten werken. Ik heb overal gezocht naar een beschrijving maar tot nu toe niets bruikbaars gevonden.

Aad

Alle reacties

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:07
Gewoon in de handleiding? --> Elektrische verbruikers via EEBus koppelen. Wat is er niet bruikbaar aan wat je tot nu toe gevonden hebt?

• Aad
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-11 20:16
Ik heb hem gekoppeld via de Eebus,maar kan hem niet instellen wanneer hij warm water moet maken met zonne energie.
Kan hem alleen uitlezen als gebruiker.

• draadloos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-10 14:06
Aad schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 10:24:
Ik heb hem gekoppeld via de Eebus,maar kan hem niet instellen wanneer hij warm water moet maken met zonne energie.
Kan hem alleen uitlezen als gebruiker.
Is het uiteindelijk gelukt om de aansturing voor elkaar te krijgen? Ik heb een vergelijkbaar probleem...

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 11:39
https://www.sma-benelux.com/kenniscentrum/tech-tips-voor-de-installatie/vaillant-warmtepompen

Deze al wel geprobeerd? (je moet in de app van Vaillant aangeven dat SMA de boel mag overnemen)
Ik zit zelf er ook aan te denken om met SMA de boel aan te sturen, dus ben wel benieuwd of het je gelukt is.