Jup, we hebben er weer een...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.536 views

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
En deze keer ben ik er ook in getrapt...

voor de tekentablet van Wacom. Ik zag geen reviews, dat was bekend, twijfelde nog om een background check te doen, helaas deed ik dat alleen op de naam in de betaallink, niet op het rekeningnummer, had ik dát maar wel gedaan...

Want het rekeningnummer in kwestie () dat deze persoon mij gaf bleek een bekende oplichter (zie google). Reageert snel, maar zodra de centen binnen zijn is het over en uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 27-06-2022 08:08 ]

Verwijderd

8)7. Dat bankaccount popt al sins 2019 op icm oplichting. Zou de politie hier ooit tegen optreden :|

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:46
Jammer inderdaad. Je hebt iemand van tweakers op de hoogte gebracht neem ik aan? Dat account moet zo snel mogelijk gestopt worden.

Nieuw account van deze maand. Geen enkele reactie op tweakers geplaatst.
Gelukkig is het een klein bedrag.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Is ****niet een tussenrekening van de Rabobank die voor Rabobank-betaalverzoeken wordt gebruikt? De aangeboden spullen zijn zo divers en het misbruik is zo langdurig dat ik me haast niet voor kan stellen dat de rekening mocht die van een particulier zijn nog in de lucht is.

De tenaamstelling is inderdaad Betaalverzoek Rabobank te Utrecht vertelt de naam-nummercontrole mij. Het is dus niet de persoonlijke rekening van de oplichter.

[ Voor 23% gewijzigd door Microkid op 27-06-2022 08:08 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
Playa del C. schreef op maandag 27 juni 2022 @ 07:52:
Jammer inderdaad. Je hebt iemand van tweakers op de hoogte gebracht neem ik aan? Dat account moet zo snel mogelijk gestopt worden.

Nieuw account van deze maand. Geen enkele reactie op tweakers geplaatst.
Gelukkig is het een klein bedrag.
"je verzoek is afgehandeld" kreeg ik als melding, verder niks.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zullen we even wachten met conclusies trekken aub?
Dat nummer is inderdaad gewoon een regulier tussenrekening. Verder zien wij momenteel geen afwijkende zaken bij deze verkoper.

Je betaalt op zondag om 22:39 en je klaagt op maandag om 7:05 waar de T&T is en concludeert meteen dat je opgelicht bent? Wauw...Wellicht moet je gewoon even geduld hebben?

[ Voor 86% gewijzigd door Microkid op 27-06-2022 08:12 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Is dat rekeningnummer van de begunstigde of is het een tussenrekening ivm betaalverzoek? Wat staat er op je afschrift?

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.