Munich High End maar dan in Nederland.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v.m.kisselev
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08-2024
Beste allemaal

ik heb een vraagje!

jullie kennen misschien de Munich High End in Duitsland. O-)

Wat heb je soortgelijk in Nederland? Ik ben geïnteresseerd naar zulke technologie beurzen.
Video, audio, games, Maar ook bijvoorbeeld auto's, en andere technologie en ontwikkelingen.

Duitsland Munich is niet echt dichtbij!

Alvast bedankt voor de Info. _/-\o_

Met vriendelijke groeten

Viktor.

Beste antwoord (via v.m.kisselev op 03-07-2022 09:23)

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:32
Dit.
Elk jaar in Koningshof Veldhoven.. Sinds afgelopen jaar “omgedoopt” tot Dutch Audio Event.. De jaren daarvoor werd een vergelijkbare show georganiseerd onder de naam X-Fi Audio Show…
De vele jaren dáárvoor werd op dezelfde locatie, in dezelfde setting, de VAD Audio Show georganiseerd… Die is zelfs begonnen in de tijd dat de allerlaatste Firato georganiseerd werd (1998 uit mn hoofd)

En een maandje later kun je ook naar deze gaan, waar (afgelopen jaar tenminste), ook wat meer iets conventionelere (lees ook: iets beter betaalbare) apparatuur erbij stond:

https://iear.nl/nieuws/audio-show-iear/

Beide shows zijn echter wel primair gericht op high end audio.
Qua video en/of games zul je er niet veel vinden..
(op de occasional Home Theater / Home Cinema opstelling na dan)

[ Voor 10% gewijzigd door BrainCrash op 29-06-2022 09:18 ]

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:16

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Sinds Firato eigenlijk niet meer helaas. En Firato was ook meer high tech dan high end, hoewel er ook wel eens een high end merk stond.

Maar even iets anders: die beurs in München is pas over een klein jaar weer. Dus kun je ruim op tijd een vlucht en hotel boeken. Een retourtje met KLM kost je dan 140 euro en het is anderhalf uur vliegen (per richting).

Hotelletje of Airbnb zal ook niet al te duur zijn in mei (na het wintersportseizoen en voor het zomerseizoen).

Dat is toch wel te doen?

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17

FeaR

In GoT we trust

Ik zie zo niet wat een beurs met Consumentenelektronica koopadvies te maken heeft, schopje naar Audio en hifi: CEK > AUD

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:32
Dit.
Elk jaar in Koningshof Veldhoven.. Sinds afgelopen jaar “omgedoopt” tot Dutch Audio Event.. De jaren daarvoor werd een vergelijkbare show georganiseerd onder de naam X-Fi Audio Show…
De vele jaren dáárvoor werd op dezelfde locatie, in dezelfde setting, de VAD Audio Show georganiseerd… Die is zelfs begonnen in de tijd dat de allerlaatste Firato georganiseerd werd (1998 uit mn hoofd)

En een maandje later kun je ook naar deze gaan, waar (afgelopen jaar tenminste), ook wat meer iets conventionelere (lees ook: iets beter betaalbare) apparatuur erbij stond:

https://iear.nl/nieuws/audio-show-iear/

Beide shows zijn echter wel primair gericht op high end audio.
Qua video en/of games zul je er niet veel vinden..
(op de occasional Home Theater / Home Cinema opstelling na dan)

[ Voor 10% gewijzigd door BrainCrash op 29-06-2022 09:18 ]

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v.m.kisselev
Heroic_Nonsense schreef op maandag 27 juni 2022 @ 00:59:
Sinds Firato eigenlijk niet meer helaas. En Firato was ook meer high tech dan high end, hoewel er ook wel eens een high end merk stond.

Maar even iets anders: die beurs in München is pas over een klein jaar weer. Dus kun je ruim op tijd een vlucht en hotel boeken. Een retourtje met KLM kost je dan 140 euro en het is anderhalf uur vliegen (per richting).

Hotelletje of Airbnb zal ook niet al te duur zijn in mei (na het wintersportseizoen en voor het zomerseizoen).

Dat is toch wel te doen?
Bedenkt voor je bericht. Sorry voor de lange antwoord.

Klopt, vliegen of zelfs reizen naar München is niet zo duur en helemaal geen probleem.

Maar ik dacht in Nederland moet toch ook wel iets eigens bestaan? Je hebt grote gebrouwen voor in Utrecht bijvoorbeeld.
Vanuit Amsterdam is 30 minuten rijden.
Er Is wel ruime voor, en genoeg interesse, ook eigen ontwikkelingen aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v.m.kisselev
Bedankt voor jullie antwoorden allemaal.

Groetjes

Viktor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:39
v.m.kisselev schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:22:
[...]

Bedenkt voor je bericht. Sorry voor de lange antwoord.

Klopt, vliegen of zelfs reizen naar München is niet zo duur en helemaal geen probleem.

Maar ik dacht in Nederland moet toch ook wel iets eigens bestaan? Je hebt grote gebrouwen voor in Utrecht bijvoorbeeld.
Vanuit Amsterdam is 30 minuten rijden.
Er Is wel ruime voor, en genoeg interesse, ook eigen ontwikkelingen aan de gang.
Mijn eerste audioshow was in Utrecht. Ben er geweest net voor de kredietcrisis 2007/2008 dacht bij het jaarbeurs plein. Bestaat niet meer. Heb daar speakers beluisterd, waarvan ik dacht als ik mijn q acoustics flink wil verbeteren, dit moet ik hebben. Na de kredietcrisis 10 jaar later heb ik ze pas kunnen kopen en erg content mee. :*)

De dutch audio event is een aanrader. Ik ben er vorig jaar geweest en heb 2 nachten in het Koningshof geslapen. Is wel zo relaxt, ‘s ochtends ontbijten, ben je de eerste die via het hotel naar binnen kan. ‘s avonds rustig dineren. De show is zo groot, mij was het niet gelukt om alles in 2 dagen te bekijken. Zulke mooie audio spullen daar en heb er van genoten en een hoop nieuwe dingen geleerd.
Pagina: 1