Kans redelijk groot dat ik ook na zeer zeer vele jaren mss eens een iPhone 14 pro max zal kopen.
Ben altijd een iPhone fan geweest. Ik heb de aller 1ste iPhone gehad die hier in Belgie nooit te koop is geweest. Gekocht ieder jaar tot de iPhone 7. Toen kwam samsung mee hun toestellen die vooral mooi waren en veel meer scherm hadden denk maar aan de S8. Ik had de S7 gekocht eerst nog maar daar was ik niet zo tevreden over, pas vanaf de S8 was ik verkocht en zo ben ik van Apple naar samsung gegaan. Ook heb ik tussendoor nog eens bv de find x 3 pro gehad en nu de 11T van xiaomi als tussen model en tijdelijk.
Ik heb ook de S22 ultra die ik door omstandigheden helaas moet verkopen nu, dit is het beste toestel die ik ooit al heb gehad, de S22 Ultra is a beast van een phone, de foto's en de zoom zijn de top, beste er voor de moment is (mss de 12s Ultra ook nu van Xiaomi), ook video recording is een stuk beter nog geworden al is daar de iPhone nog wat beter in maar het is echt heel goed ook.
De reden wrm ik geen iPhone meer kocht is omdat Apple achterop hinkte, niks nieuws meer, steeds veel te lang dat outbollig gedoe zoals de iPhone 8. Erna kwam wel de x uit maar dan zat je met die lelijke notch die mij echt de ogen uitstak. Ik heb gezegd; zolang ze die notch niet weg doen of een heel stukje aanpakken en veranderen komt er geene iPhone meer in. Ook ben ik niet zo onder de indruk vd iPhone 13 pro max qua foto's + de selfie camera laat te wensen over. Daarom ook overgeslaan.
De iPhone 14 pro max nu lijkt deze keer wel echt een goede upgrade te krijgen + de notch is anders dus ik kijk er wel wat naar uit nu en de kans is groot dat ik na heel vele jaren nog eens een iPhone zal kopen.
Kans zit er wel in dat ik mss een aantal dingetjes zal missen zoals de fingerscan, usb-c , aanpassings mogelijkheden die je bij android hebt enz... Mocht ik het na 4-5 maand beu zijn kan ik nog steeds switchen naar de S23 Ultra

. Maar deze keer ben ik getriggerd, heeft lang geduurd.