Toon posts:

hk ideeetje :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ideetje voor het hk forum, het valt mij nl nogal is op dat sommige mensen die hk access hebben gekregen vervolgens 95% van de posts ook daar plaatsen, misschien is het een goed idee om een bepaalde ratio aan te houden om daar te mogen blijven posten...bijvoorbeeld:

als je meer dan 50% hk posts hebt, dan gewoon geen toegang meer totdat je weer minder dan 50% van de posts hebt...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Klinkt goed, maar toch heb ik een paar twijfels die ik nog niet kan bewoorden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er word al volgens mij op zulke dingen gelet, als je 2000 posts heb en 150 zijn daarvan tech posts krijg je een HK ban d8 ik (Teveel HK posts oid.).

Verwijderd

Topicstarter
mensen die vanzichzelf weten dat ze teveel op hk rondhangen zijn er uiteraard op tegen, maar volgens mij word er ook wel opgelet, maar meer als ze het toevallig zien, er zijn zoveel gebruikers, dit kan vast wel gewoon automatisch, zijn nog veel meer dingen te bedenken uiteraard:
meer dan 50% hk? hk ban voor 2 weken, nog steeds meer dan 50% hk?, weer een ban van 2 weken...

zo hou je de mensen die echt alleen voor hk komen buiten het forum...

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 11:09 schreef Kertje het volgende:
zo hou je de mensen die echt alleen voor hk komen buiten het forum...
Op die manier krijg je alleen maar een lager niveau in de techfora en dat is natuurlijk nooit de bedoeling.
Daarnaast is het volgens mij ook niet echt wenselijk om een harde limiet te stellen, het gaat meer om het gedrag van een gebruiker, wat te controleren is met behulp van de getallen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 26 augustus 2001 11:09 schreef Kertje het volgende:
dit kan vast wel gewoon automatisch,
Wij tellen liever de posts gewoon handmatig :P (<font size=1>niet dus</font>)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Als de hk zo belangrijk is, waarom start dan iemand geen appart forum? :)
Gewoon effe subdomain claimen, effe een oud ubb board opzetten, got kleuren erbij en kassa! :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:13

Destruction

(ex-)Automonteur

Dat gaat niet op, want in de techfora zou ik de laatste tijd gewoonweg niks toevoegen. ( dan is de oplossing al gegeven/is ie tevinden met de search/weet ik de oplossing niet) dan lijkt het mij meer dan logsich dat ik in de hk(en/of SG) ga posten.

Ik lees wel veel techfora, ik ga altijd eerst HA,PMG,DOC,SA,WOS,NOS,I&T, LA en dan sg/hk.

mijn bijdrage.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op zondag 26 augustus 2001 11:17 schreef hdd het volgende:
Als de hk zo belangrijk is, waarom start dan iemand geen appart forum? :)
Gewoon effe subdomain claimen, effe een oud ubb board opzetten, got kleuren erbij en kassa! :)
www.onzinforum.com
verscheen toen het onzinforum verdween..

Verwijderd

Dankzij de HK heeft de crew het nog niet zo druk gehad met allerlei onzin. Is dat wel de bedoeling van een Tech-forum?

Waar maken jullie je allemaal druk om zeg, zeker met zulk weer. :z

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 11:45 schreef pier het volgende:
Dat gaat niet op, want in de techfora zou ik de laatste tijd gewoonweg niks toevoegen. ( dan is de oplossing al gegeven/is ie tevinden met de search/weet ik de oplossing niet) dan lijkt het mij meer dan logsich dat ik in de hk(en/of SG) ga posten.

Ik lees wel veel techfora, ik ga altijd eerst HA,PMG,DOC,SA,WOS,NOS,I&T, LA en dan sg/hk.

mijn bijdrage.
no offence maar als ik bij jou posts kijk zie ik op 2 topics na ofzo op je eerste page alleen HK en LA....

je maakt mij niet wijs, dat als je al die fora's doorloopt, je alleen maar je ei kwijt kan bij hk...

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 12:43 schreef Kertje het volgende:

je maakt mij niet wijs, dat als je al die fora's doorloopt, je alleen maar je ei kwijt kan bij hk...
En als het al zo is dan zit je hier naar mijn bescheiden mening toch echt verkeerd. Maar ja daar lopen er meer van rond hier.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:13

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 26 augustus 2001 12:52 schreef Courage het volgende:

[..]

En als het al zo is dan zit je hier naar mijn bescheiden mening toch echt verkeerd. Maar ja daar lopen er meer van rond hier.
oh dus als jij niks toe kan voegen aan de gestelde vragen in de techfora ga jij weg van GoT ?

Dat maak je mij niet wijs.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 12:52 schreef Courage het volgende:

[..]

psies

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
FF mijn inbreng, die ratio's, die berekenen we al lang, maar dat is geen reden meer om iemand te bannen. Dat hebben we onlangs besloten. Dat betekent niet dat je geen waarschuwing krijgt bij een foute ratio, maar we hebben de afweging gemaakt tussen:

1. Iemand verplichten techposts te doen, wat resulteert in een lager niveau in de techforums
2. Iemand zijn gang laten gaan, want je hebt er ook geen last van als iemand vrijwel alleen nog maar in HK post.

Ergens tussen punt 1 en punt 2 ligt het ideale geval, corrigerend ingrijpen als iemand wel heel veel HK post en (vrijwel) niet tech...

Maar waar dat punt ligt, hangt af van de aard van de HK en techposts. Iemand die een goede sfeer veroorzaakt in HK mag wat mij betreft blijven, mits hij/zij af en toe ook eens een nuttige techpost doet.

Een leuke HK-er is mij meer waard dan een nutteloze tech-er :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

dat is er volgens mij al anders was ik er nooit uitgepleurd. ;)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

<------
Ik ben een superleuke Hk-er man!!
Duss........
:D
Op zondag 26 augustus 2001 17:55 schreef Grrrrrene het volgende:

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 18:13 schreef AtomicShockwave het volgende:
<------
Ik ben een superleuke Hk-er man!!
Duss........
:D
[..]
me too :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 17:55 schreef Grrrrrene het volgende:
ok agree :)
Pagina: 1