Acties:
  • 0Henk 'm!

• castatotti
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:29
Hi,
Ik was voldoende overtuigd dat mijn beltrafo mijn nieuwe wired ring deurbel ondersteunt, maar ik begin te twijfelen nu ik door de installatieprocedure loop.
Ik heb een beltrafo met de volgende eigenschappen:
Beltrafo Hager ST303N

Secundaire uitgangsspanning: 8V
Uitgangsstroom: 1A
Frequentie: 50Hz

In de installatiehandleiding van de Ring Wired Doorbell zie ik het volgende:
"This Ring device is only compatible with Doorbell transformers rated at or below 24 volts AC at 50 or 60Hz, 40VA max." Verderop staat: "To work with your Ring Doorbell, it needs to supply 8-24 volts AC at up to 40 VA."

Zie ik iets over het hoofd, of kan ik hiermee de installatie succesvol voortzetten?
Alvast bedankt!

[Voor 7% gewijzigd door castatotti op 26-06-2022 17:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
"To work with your Ring Doorbell, it needs to supply 8-24 volts AC at up to 40 VA."
Eerlijk gezegd vind ik dit "up to 40 VA" nogal onduidelijk. Let wel, die 1A bij 8V is maar 8 VA, hetgeen in de verste verte niet in de buurt komt van 40VA. "UP to 40VA" betekent heel gewoon "tot 40 VA". Op zich al een beetje raar dat up to, waar een minimum vereiste ontbreekt. Ik gok dan ook op een slechte Engelse vertaling uit b.v. het Chinees en dat het gewoon minstens 40 VA moet zijn wat nodig is voor die bel. Lijkt me het meest aannemelijk. Kortom, die 8 VA is in dat geval veel te licht, je hebt dan gewoon een 5 keer zo zware nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• castatotti
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:29
Heel erg bedankt voor de reactie. Als ik jouw reactie zo begrijp, is de output van de transformator in elke zin erg laag en zal het zeer lastig zijn om een video-deurbel te vinden die wel hiermee overweg kan? En zal een vervanging van de beltrafo dus een logische actie worden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:17

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Er zijn ondertussen al heel wat topics over het aansluiten eb trafo benodigheden voor een Ring deurbel. Zoek ze eens op!

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
castatotti schreef op zondag 26 juni 2022 @ 19:45:
Heel erg bedankt voor de reactie. Als ik jouw reactie zo begrijp, is de output van de transformator in elke zin erg laag en zal het zeer lastig zijn om een video-deurbel te vinden die wel hiermee overweg kan? En zal een vervanging van de beltrafo dus een logische actie worden?
Hoe dan ook een zwaardere, ik vind echter helaas nergens exact hoeveel zwaarder. Wel zie ik via Google dat in de meeste gevallen die dingen door een oplaadbare batterij worden gevoed. Waar dan de transformator alleen maar dient om de batterijlading op peil te houden, niet voor de bel als zodanig, daar dient de batterij voor. In dat geval zou die bestaande trafo gewoon kunnen volstaan. Beetje onduidelijk allemaal, is er iemand in de zaal die er gewoon door ervaring het precies kan vertellen hoe het zit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 23:59

SA007

Moderator Tweaking
Move naar SmartHome.

Klok is stuk :(

Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee