Ik wil graag VPN software op mijn laptop met Linux UBUNTU maar ik zie na het installeren niks in mijn applicaties.
Kan het zijn omdat ik IP6 uit heb staan?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
[ Voor 8% gewijzigd door eric.1 op 26-06-2022 16:18 ]
Zie hierboven auberic.1 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 16:15:
Welke commands gebruik je in de command-line en welke resultaten krijg je?
NordVPN installation
ExpressVPN setup
Hier moet je wel uit de voeten mee kunnen komen.
Als je de foutmelding leest zie je dat een no such file or directory melding krijgt.Jamestown92 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 16:31:
[Afbeelding]
In de express vpn tutorial die je me hebt gestuurd kom ik hier vast te zitten
Heb je simpelweg een nieuw terminalvenster geopend en het nogmaals geprobeerd? Probeer ook voortaan amd64 uit te zoeken i.p.v. 32-bit varianten, die is er bij ExpressVPN namelijk ook gewoon.Jesse- schreef op zondag 26 juni 2022 @ 19:09:
[...]
Als je de foutmelding leest zie je dat een no such file or directory melding krijgt.
Je moet het hele pad meegeven als je een .deb zo wil installeren (dus sudo apt install /home/username/Downloads/expressvpn.deb).
Hoezo heb je dat uitJamestown92 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 16:01:
[ Voor 4% gewijzigd door silverball op 27-06-2022 10:53 ]
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos sinds dec. 2024 | Vaillant AroTHERM 55/6
Als je een .deb installeert, is dpkg -i <bestand.deb> voldoende. Gebruik je 'apt install <bestand.deb>' dan voldoet een relatief pad ook prima (dus ./bestand.deb) en wordt er nog extra gecontroleerd op dependencies. Die krijg je anders snel genoeg te zien als je alleen dpkg gebruikt. In geval van TS zijn er geen errors, dus geen probleem met de manier van installatie.Jesse- schreef op zondag 26 juni 2022 @ 19:09:
[...]
Als je de foutmelding leest zie je dat een no such file or directory melding krijgt.
Je moet het hele pad meegeven als je een .deb zo wil installeren (dus sudo apt install /home/username/Downloads/expressvpn.deb).
Commandline FTW | Tweakt met mate
„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq