Experia Wifi versterkers ook te gebruiken andere provider?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné325i
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 20:38
Hallo,

Ben recent overgestapt van Kpn Adsl naar glasvezel van Onvi.
Heb mijn modem en alles terug moeten sturen maar mijn 2 experia wifi versterkers niet.
Is het mogelijk om deze opnieuw te programmeren zodat ik ze ook kan gebruiken icm mijn fritz 5530 modem van onvi?
Op internet vind ik er niks over alleen dat je de instellingen aan kunt passen door in te loggen op de experia modem die ik dus nu niet meer heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
corné325i schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:16:
Hallo,
...
Op internet vind ik er niks over alleen dat je de instellingen aan kunt passen door in te loggen op de experia modem die ik dus nu niet meer heb :+
"off-topic" : niet dat ik ze zou willen kopen, maar op marktplaats worden ze wel eens aangeboden. Dus dan kan het zomaar zijn dat je er niks mee kan (als je geen juist modem hebt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mclegodude
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-05 13:13
kan wel, je kunt ze gewoon met een kabel aansluiten op je nieuwe onvi router, evne een factory reset geven, en dan in je onvi router kijken wat voor IP ze hebben gekregen. Als je naar dat IP toe gaat, kun je ze zelf gewoon configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-05 23:58
is heel simpel ja ze werken achter een ander router zodra ze maar ip adress krijgen, via de webinterface kan je hem handmatig instellen.

hou er alleen rekening mee niet samen werkt met frizz of ander merk router, zoals de wifi experia dat wel doet met kpn v10a of box12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:47
Weet niet of het nog steeds zo is maar niet kpn verbindingen kreeg je voorheen geen firmware update.

Is simpel op te lossen gewoon even 2 x per jaar bij kennis/familie die wel kpn hebben even daar aansluiten :).

Voor de werking maakt het verder niet uit. Alleen de kpn app werkt niet. Dus even handmatig instellen.