Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Mijn vraag

De airpods van mijn dochter (a2031) geven sinds een veel zachter en minder 'vol' geluid. Zowel verbonden met een laptop als met haar iPhone. Ze lijken niet vies te zijn. We hebben zo ook opnieuw verbonden, gereset, met andere iPhone en andere laptop verbonden. Het probleem blijft hetzelfde. Als ik daarna op mijn iPhone mijn airdpods aansluit hoor ik duidelijk een verschil. De volumebar op de iPhone lijkt ook anders te zijn. Net alsof ergens een maximaal volume op de airpods is ingesteld, maar dat lijkt me stug.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Airpods type A2031

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Stap t/m 6 van deze lijst: https://www.iculture.nl/t...%20bijvoorbeeld%20Spotify.

Iemand nog andere suggesties?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06:39

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

P_de_B schreef op zondag 26 juni 2022 @ 09:55:
Mijn vraag

De airpods van mijn dochter (a2031) geven sinds een veel zachter en minder 'vol' geluid. Zowel verbonden met een laptop als met haar iPhone. Ze lijken niet vies te zijn. We hebben zo ook opnieuw verbonden, gereset, met andere iPhone en andere laptop verbonden. Het probleem blijft hetzelfde. Als ik daarna op mijn iPhone mijn airdpods aansluit hoor ik duidelijk een verschil. De volumebar op de iPhone lijkt ook anders te zijn. Net alsof ergens een maximaal volume op de airpods is ingesteld, maar dat lijkt me stug.

Airpods type A2031

Stap t/m 6 van deze lijst: https://www.iculture.nl/t...%20bijvoorbeeld%20Spotify.

Optie 8 uit de link die je stuurt?

Kapot/garantie?

Als het geen software probleem is, wat je wel uitgesloten lijkt te hebben, is het waarschijnlijk een hardware probleem.

En ik vermoed dat het repareren van deze units vrijwel onmogelijk is.

Als je geen garantie meer hebt, accepteren of verkopen (wel netjes aangeven dat er iets mis mee is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18

Cyphax

Moderator LNX
P_de_B schreef op zondag 26 juni 2022 @ 09:55:
Mijn vraag

Airpods type A2031

Het klinkt een beetje als wat er soms gebeurt als ik mijn koptelefoon aan m'n laptop verbind, en dan heeft ie een ander profiel gekozen voor geluid (dat voor bellen) ipv A2dP, wat bedoeld is voor audio.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Accretion schreef op zondag 26 juni 2022 @ 10:02:
[...]

Optie 8 uit de link die je stuurt?

Kapot/garantie?
Tuurlijk, dat zou het heel goed kunnen zijn en dan heeft ze pech. Toch vind ik raar dat beide Airpods 'ineens' veel zachter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Cyphax schreef op zondag 26 juni 2022 @ 10:07:
[...]

Het klinkt een beetje als wat er soms gebeurt als ik mijn koptelefoon aan m'n laptop verbind, en dan heeft ie een ander profiel gekozen voor geluid (dat voor bellen) ipv A2dP, wat bedoeld is voor audio.
Dat klinkt niet gek, maar wat zou ik daar aan kunnen doen. Ik heb de equalizerinstellingen al aangepast en ze gereset.