Hallo tweakers en bouwers.
Gisteren bezig geweest met een eigen ontwerp in sketchup. Maar wij vroegen ons af hoe wij het beste het “muurtje” waar de tv aankomt te hangen kunnen realiseren.
Ik heb een makkelijke manier ingedachten maar mijn partner is bang dat de kastjes omvallen (terwijl ik ze veranker in de muur ernaast.
Mijn idee:
2x Balkje (onder en boven) tussen de twee kastjes zodat daar een leiding met electra in kan.
Nieuwe plaat als topper op de kastjes. Zodat dit eengeheel lijkt.
Houten plaat bevestigen aan uiteinde kastjes en deze in grondverf stoppen en behangen.:strip_exif()/f/image/uhnvFFFuBi9kr6MlRcHCsfwa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9XYKRXDjmFe3CZLwftkwlTtF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wqaT7D2L2UxzFt6ZODBlQki1.jpg?f=fotoalbum_large)
Tv beugel dmv schroeven en moertjes. (Dus gat helemaal door de plaat en plaat van kastje heen en deze extra verankeren.
Manier van partner
Zelfde als hierboven op de houten plaat na. Deze moet dan een gipsblokken wandje komen van 10cm dik.
Dit lijkt mij onnodig meer werk en ik heb daarnaast nooit met zulke blokken gewerkt
Wat denken jullie?
Gisteren bezig geweest met een eigen ontwerp in sketchup. Maar wij vroegen ons af hoe wij het beste het “muurtje” waar de tv aankomt te hangen kunnen realiseren.
Ik heb een makkelijke manier ingedachten maar mijn partner is bang dat de kastjes omvallen (terwijl ik ze veranker in de muur ernaast.
Mijn idee:
2x Balkje (onder en boven) tussen de twee kastjes zodat daar een leiding met electra in kan.
Nieuwe plaat als topper op de kastjes. Zodat dit eengeheel lijkt.
Houten plaat bevestigen aan uiteinde kastjes en deze in grondverf stoppen en behangen.
:strip_exif()/f/image/uhnvFFFuBi9kr6MlRcHCsfwa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9XYKRXDjmFe3CZLwftkwlTtF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wqaT7D2L2UxzFt6ZODBlQki1.jpg?f=fotoalbum_large)
Tv beugel dmv schroeven en moertjes. (Dus gat helemaal door de plaat en plaat van kastje heen en deze extra verankeren.
Manier van partner
Zelfde als hierboven op de houten plaat na. Deze moet dan een gipsblokken wandje komen van 10cm dik.
Dit lijkt mij onnodig meer werk en ik heb daarnaast nooit met zulke blokken gewerkt
Wat denken jullie?
[ Voor 37% gewijzigd door Jboy1991 op 26-06-2022 08:59 ]