Beste allemaal, ik weet niet zeker of ik op de juiste plek dit topic open, maar nu wil ik gedurende de zomer een TV in de tuin gebruiken, maar vanwege het instabiele en slechtere bereik van WIFI op de locatie wil ik het met een ouderwetse kabel doen. Nu staat de router echter helemaal aan de andere kant van het huis en ook nog op een andere verdieping en om niet overal gaten te boren moeten er ook wat hoeken en bochten genomen worden waardoor je ongeveer 30-40 meter kabel nodig zult hebben van router tot TV. Nu is mijn vraag welke kabel raden jullie aan om niet te veel snelheid te verliezen, en raden jullie überhaupt een kabel aan voor zo’n lange afstand? Of is het vanwege de lange afstand zinloos? Ik kan wel met WIFI extenders werken maar het probleem is dat de locatie van de TV in een soort stenen pergola staat, waardoor er heel moeilijk WIFI signaal doorheen komt.
Ik ben benieuwd naar jullie antwoord en dank jullie er alvast hartelijk voor, mochten jullie willen antwoorden.
Ik ben benieuwd naar jullie antwoord en dank jullie er alvast hartelijk voor, mochten jullie willen antwoorden.