Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Verwijderd
erg gek als het goed is moet de browser geen dynamische pagina's cachen, en zeker niet die je via een post oid krijgt, zet anders de cache is uit of kijk is bij de instellingen v.d. cache
Niet echt.Op zondag 26 augustus 2001 10:48 schreef Kertje het volgende:
erg gek
Maarrrrrr... er wordt helemaal geen header meegestuurd dat de pagina niet gecachet moet worden, en dus weet je browser niet dat dat het geval is.als het goed is moet de browser geen dynamische pagina's cachen,
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| HTTP/1.1 200 OK Date: Sun, 26 Aug 2001 21:17:17 GMT Server: Apache/1.3.19 (Unix) PHP/4.0.6 X-Powered-By: PHP/4.0.6 Set-Cookie: user=0; domain=gathering.tweakers.net; path=/; expires=-1 Set-Cookie: sessid=e52b4c9050f042e226bcb3cc3f0b939b; domain=gathering.tweakers.n et; path=/; expires=Monday, 26-Aug-2002 23:17:18 GMT Connection: close Content-Type: text/html |
Daar zou wel een extra regeltje bij mogen.
Daar is geen sprake van als je op je eigen nick klikt.en zeker niet die je via een post
Onno: Dank, dat klinkt erg logisch. Lijkt me ook simpel aan te passen, dus dat komt vast wel goed. Hetzelfde gelt trouwens voor het "edit post" venster. Deze moet ik ook met de hand verversen, anders worden de veranderingen van een eerste edit niet meegenomen.
offtopic:
ik cache
jij cachet
wij cachen
ik cachede
wij cacheden
ik heb gecached => "... niet gecached moet..."
AAAAHRG! Het ziet er niet uit, als spreektaal klinkt het wel.
ik cache
jij cachet
wij cachen
ik cachede
wij cacheden
ik heb gecached => "... niet gecached moet..."
AAAAHRG! Het ziet er niet uit, als spreektaal klinkt het wel.
Up, zodat een adje het kan zien en zeggen dat het goed komt.
Up, zodat een adje het kan zien en zeggen dat het goed komt.
Poging twee.
Poging twee.
Hmmm... Dus Femme moet ff wat spul aanpassen. Zal hem een mailtje sturen of hij hier ff naar wil kijken.
Aannames zijn fataal.
Damn, dacht dat het over T.net ging...Op woensdag 29 augustus 2001 16:23 schreef Onno het volgende:
Nee, Arjen.
Eigenlijk is dit ook meer iets voor bugs.topix.nl dus.
Aannames zijn fataal.
Hij is nu gemeld (met tieppvaut, bah).
Pagina: 1