Ik heb een Windows-machine die sinds deze week een hele irritante kuur heeft. Soms krijg ik na het wegklikken van de tijd niet mijn reguliere pincodescherm. 10x opnieuw opstarten? Niks anders. Dan opeens weer wel en werkt het prima. Ik lees op het internet niet echt iets wat het permanent kan fixen. Zijn er hier nog ideeën? Ik kon alleen iemand vinden met Windows 10 die iets vergelijkbaars had, maar geen oplossing erbij.
Voor als het relevant is, mijn hardware:
:fill(white):strip_exif()/f/image/cHNgs86rFjJ6u95IofjiFCyo.png?f=user_large)
Ik heb al in mijn bios zitten kijken of bijvoorbeeld dat TPM opeens uitstond, ook even mijn interne videokaart uitgeschakeld voor het geval dat. (Het is namelijk sinds ik bij Windows Update een driverupdate voor die interne videokaart zag). Verder heb ik echt geen idee helaas. Snel opstarten staat al uit.
Voor als het relevant is, mijn hardware:
:fill(white):strip_exif()/f/image/cHNgs86rFjJ6u95IofjiFCyo.png?f=user_large)
Ik heb al in mijn bios zitten kijken of bijvoorbeeld dat TPM opeens uitstond, ook even mijn interne videokaart uitgeschakeld voor het geval dat. (Het is namelijk sinds ik bij Windows Update een driverupdate voor die interne videokaart zag). Verder heb ik echt geen idee helaas. Snel opstarten staat al uit.