Ik hoop dat iemand me kan helpen met het vinden van verlichting voor onder mijn keukenkastjes.
Gaat om een lengte van 3 kastjes. Ik ben al behoorlijke tijd aan het zoeken maar kan niet vinden wat ik zoek.
Mijn wensen:
* veel licht (heb nu 2 TL balken met beide 2000 lm)
* (zwakstroom) (touch) schakelaar plaatsen op eigen locatie. Schakelaar zet al deze armaturen tegelijkertijd aan/uit.
* Modulair, dwz. koppelbaar of allemaal eigen draadjes vanaf centrale "verdeeldoos".
* 1 centrale trafo klinkt ook efficiënter dan elk armatuur eigen omvormer?
* Liefst "lengtes" licht en niet allemaal kleine armaturen
* GEEN beweging/dimmen/smart/draadloos/etc.
Alles wat ik tegenkom is het net niet.
* Ze hebben een 220 schakelaar per stuk en zijn koppelbaar. Leuk maar dan kan ik schakelaar per lamp moeilijk vinden.
* Lampen koppelbaar maar de schakelaar module moet je "eraan" klikken waardoor nog steeds ongelukkig te bereiken.
* Alles modulair maar dan zijn het simpele plak flexibele led-strips. Ongeschikt voor vocht en weinig licht.
* Ikea leek aardig maar de schakelaar is draadloos/smart.
* Vele andere merken voldoen ook niet: Müller-Licht, ledvance, hera, MEGATRON, paulmann
Gaat om een lengte van 3 kastjes. Ik ben al behoorlijke tijd aan het zoeken maar kan niet vinden wat ik zoek.
Mijn wensen:
* veel licht (heb nu 2 TL balken met beide 2000 lm)
* (zwakstroom) (touch) schakelaar plaatsen op eigen locatie. Schakelaar zet al deze armaturen tegelijkertijd aan/uit.
* Modulair, dwz. koppelbaar of allemaal eigen draadjes vanaf centrale "verdeeldoos".
* 1 centrale trafo klinkt ook efficiënter dan elk armatuur eigen omvormer?
* Liefst "lengtes" licht en niet allemaal kleine armaturen
* GEEN beweging/dimmen/smart/draadloos/etc.
Alles wat ik tegenkom is het net niet.
* Ze hebben een 220 schakelaar per stuk en zijn koppelbaar. Leuk maar dan kan ik schakelaar per lamp moeilijk vinden.
* Lampen koppelbaar maar de schakelaar module moet je "eraan" klikken waardoor nog steeds ongelukkig te bereiken.
* Alles modulair maar dan zijn het simpele plak flexibele led-strips. Ongeschikt voor vocht en weinig licht.
* Ikea leek aardig maar de schakelaar is draadloos/smart.
* Vele andere merken voldoen ook niet: Müller-Licht, ledvance, hera, MEGATRON, paulmann