Hardware kan niet verbinden met netwerk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Mijn vraag

Beste mede-tweakers,

Thuis heb ik een netwerk van KPN met een experia box v10, hieraan gekoppeld 2 kpn superwifi 2 punten.
Nu doet het probleem zich voor dat ik eigenlijk met alle apparaten super wifi heb, alleen mijn vaatwasser van Siemens (via home connect app) kan geen verbinding met dat netwerk maken. Ook kan ik op mijn telefoon geen Call of Duty spelen, dan zie ik geen tegenstanders. Dit zijn eigenlijk de enige 2 problemen die ik ben tegengekomen. Ik kan gamen via de telefoon/laptop etc. Moeiteloos switchen tussen de 2 superwifi punten werkt ook goed.

Relevante software en hardware die ik gebruik

KPN experiabox v10 en 2 superwifi punten. Misschien nog interessant om te vermelden: Beide superwifipunten zijn met een kabel verbonden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Als ik de superwifi 2 punten afkoppel en de gewone wifi aanzet van mijn xperia v10 box dan kan de vaatwasser wel verbinding maken met het netwerk. (naam etc. blijft gelijk)

Waar moet ik dergelijk probleem zoeken? Schermen de Superwifi 2 punten toch iets af waardoor de vaatwasser niet meer kan connecten? Ook snap ik de verbinding met Call of Duty nog niet, aangezien alle andere online spellen het wel gewoon doen..

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door basjuuhhh op 24-06-2022 13:39 ]

Beste antwoord (via rens-br op 28-06-2022 10:02)

• basjuuhhh
  • Nu online
Beste iedereen,

Ik heb hem inmiddels weer aan de praat. Ben aan de gang gegaan met een gastennetwerk alleen op de 2,4Ghz. De standaard WiFi instellingen zijn niet aan te passen en zend automatisch 2,4Ghz en 5Ghz uit, dit is niet aan te passen in die SuperWiFi dingen helaas.

Ik gebruik hem inderdaad ook voor de notificaties van de spoelmiddelen/zoutvoorraad. Ook gebruik ik hem wel eens als ik in bed lig en twijfel of hij aan staat.... :)

Waarom hij niet werkt via de ''gewone'' WiFi geen idee. Waarschijnlijk iets met dat bssid, maar ik heb er voor de rest geen verstand van.

Iedereen bedankt voor de geboden tips, dit zette me op het juiste pad.

Call of duty via de mobiel, geen idee wat daar dan mis gaat. Dit ga ik nog proberen via het gastennetwerk van de vaatwasser. Waarschijnlijk iets soortgelijk wat daar mis gaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 09:58

lier

MikroTik nerd

Kan je alle instellingen delen (behalve je SSID en wachtwoord)?
En gebruik je een speciaal SSID (vreemde tekens)?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
lier schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 14:07:
Als ik thuis ben zal ik de gegevens delen.
Maar het SSID veranderd niet, zelfde geldt voor het wachtwoord. Beide zijn gelijk of het nu via de experiabox v10 is of via de 2 superwifi punten.

De SSID heeft geen vreemde tekens, alleen hoofdletters/letters/cijfers.
Wachtwoord heeft ook alleen die tekens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:47

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Staan de SuperWiFi adapters op alleen 5Ghz en kan de Siemens alleen 2.4 Ghz aan?
Of WPA3 en kan de Siemens maar t/m WPA2 versleuteling aan?

[ Voor 27% gewijzigd door Coach4All op 24-06-2022 15:41 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
Coach4All schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:40:
Staan de SuperWiFi adapters op alleen 5Ghz en kan de Siemens alleen 2.4 Ghz aan?
De SuperWiFi adapters zenden alleen een 2,4 Ghz signaal uit. Het 5 Ghz signaal heb ik uitgezet aangezien die op de experia box zelf ook nooit aan heeft gestaan. Heb het wel geprobeerd, maar zonder positier resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
basjuuhhh schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:42:
[...]

De SuperWiFi adapters zenden alleen een 2,4 Ghz signaal uit. Het 5 Ghz signaal heb ik uitgezet aangezien die op de experia box zelf ook nooit aan heeft gestaan. Heb het wel geprobeerd, maar zonder positier resultaat.
Die versleuteling moet ik nog nakijken, maar dan moet hij wijzigen als de superwifi punten aangekoppeld worden, de wifi wordt automatisch uitgeschakeld en overgenomen door die punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:47

Coach4All

I'm a Coach 4 All

basjuuhhh schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:42:
[...]

Die versleuteling moet ik nog nakijken, maar dan moet hij wijzigen als de superwifi punten aangekoppeld worden, de wifi wordt automatisch uitgeschakeld en overgenomen door die punten.
Uitgeschakeld? Op de Experia bedoel je?

Heeft de Siemens dan nog wel bereik? ( ervan uitgaande dat je niet 1 van de SuperWiFi punten direct naast de Experia hebt geplaatst)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
Coach4All schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:47:
[...]

Heeft de Siemens dan nog wel bereik? ( ervan uitgaande dat je niet 1 van de SuperWiFi punten direct naast de Experia hebt geplaatst)
De Siemens heeft zeker bereik, met mijn telefoon heb ik daar vol bereik. Het Superwifi punt staat op een meter of 3 van de Siemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
Coach4All schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:47:
[...]

Ja de wifi van de experiabox wordt automatisch uitgezet door de Superwifi punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
lier schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 14:07:
Volgens mij zijn er niet zoveel instellingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hey6Pi_uE1dUlkw4ac6ULKY0frA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kiZhBQURRw0uoujFjgghKl16.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4G19mIdnsyf_U7QFMMVeMjoKMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WpYuUHaldJZwwujvOwJVSKlm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:51
Volgens jouw screenshot heb je de 5Ghz gewoon aan staan.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je maakt het de mensen wel erg moeilijk om mee te denken ;) Ik denk dat er met meer info meer of effectievere hulp kan komen. Kan je alle (relevante) instellingen geven? Dus ook die van de superwifi's. Ik ken die dingen niet maar https://forum.kpn.com/ken...0855#SuperWifi+in+gebruik suggereert dat er e.e.a. aan configuratie is.

Misschien ook goed om geen screenshot te doen maar tekstueel de relevante info. Of tenminste croppen tot de relevante info. (Screenshots zijn slecht leesbaar, afhankelijk van hoe men dit topic leest).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Er zin grofweg 3 redenen waarom iot apparaten met een mesh setup niet werken:
- apparaat raakt in de war met 1 ssid met verschillende accesspoints (bssid). Vaak verbind die dan met het verkeerde accesspoint
- band steering gaat mis
- ap gebruikt kanaal wat iot apparaat niet kent (bv kanaal 13 of dfs kanaal)

Je moet even kijken in hoeverre je iets op deze onderwerpen kunt tweaken

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
@laurens0619
Bij die super wifi dingen maakt dat allemaal niet uit, die instellingen worden allemaal door de Experiabox gelijk getrokken of je ze nu een bedraadde of wifi backhaul gebruikt.

Er is eerder een kans dat die afwasmachine probeert op de 5Ghz band te connecten en door het beperkte bereik dat niet lukt, als hij dat wifi punt uitzet dan ziet die afwas machine waarschijnlijk helemaal geen 5Ghz meer door de afstand naar de router en connect hij via de 2.4Ghz want dan wel lukt.

Kortom hij moet eerst eens proberen die 5Ghz uit te zetten als test.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
@Ben(V) wat bedoel je precies? Instellingen worden gelijk getrokken ja (zelfde key etc) maar ik denk ook niet dat daar het probleem zit.

mijn ervaringen met iot apparaten is dat ik soms het pas werkend krijg als ik apart ssid per accesspoint zo legacy mogelijk instel.
Of op provider modem een iot only 2.4 ssid instellen. Gaat je met superwifi alleen niet lukken denk ik want die zal zichzelf wel dupliceren vanaf de experiabox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met Siemens maar met Shelly spullen moest ik toch echt aparte SSID aanmaken voor 2.4 en 5 Ghz verbindingen. Alle andere oplossingen werkte niet. Uiteindelijk heb ik een apart AP met VLAN isolatie gemaakt voor mijn home automation spullen maar dat wil je vast niet voor alleen je vaatwasser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@basjuuhhh plaats eens het typenummer van de vaatwasser, dat zoekt wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
laurens0619 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 14:18:
@Ben(V) wat bedoel je precies? Instellingen worden gelijk getrokken ja (zelfde key etc) maar ik denk ook niet dat daar het probleem zit.

mijn ervaringen met iot apparaten is dat ik soms het pas werkend krijg als ik apart ssid per accesspoint zo legacy mogelijk instel.
Of op provider modem een iot only 2.4 ssid instellen. Gaat je met superwifi alleen niet lukken denk ik want die zal zichzelf wel dupliceren vanaf de experiabox
Alle instellingen van de wifi van de experiabox en de super wifi punten worden door de experiabox gelijk getrokken.
Je stelt alles maar een keer in, dus als die vaatwasser wel connect als de experiabox alleen aanstaat, dan ligt het niet aan de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Ben(V) schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 17:16:
[...]

Alle instellingen van de wifi van de experiabox en de super wifi punten worden door de experiabox gelijk getrokken.
Je stelt alles maar een keer in, dus als die vaatwasser wel connect als de experiabox alleen aanstaat, dan ligt het niet aan de instellingen.
Ik snap je punt nog steeds niet maar laat maar :p

Mijn ervaring is hetzelfde als @synoniem, een apart ssid op een enkel accesspoint lostte het op maar dat lukt denk ik niet met een superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik reageerde op jou eerste post in dit topic over ssid, bandsteering en kanalen
Dat regelt die experiabox voor je.

En wat die twee ssid's betreft had ik al gezegd dat hij de 5Ghz moet uitzetten om dat testen, nu probeert die vaatwasser waarschijnlijk op die 5Ghz te connecten wat mislukt, als die uitstaat zal hij wel de 2.4Ghz proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:59
@Ben(V) Iot toestellen hebben enkel een 2,4Ghz module aan boord dus gaat nooit proberen te verbinden met de 5Ghz.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9dv6VGxOupDsW5-yiZ5qRjOVZao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kSUfl4DOSEmkNPiflXk4JVF7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oQB_RgBu0iK99ZM_OOI-4Jdt-eE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fFh8OD8eCxvL1sIdWc6bokwJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Skq3JKPvOBYoh9PB2EaXkWKSqNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GRFeKndR0k8BPJRDMaZWJymg.jpg?f=fotoalbum_large

En hier vind je alle info voor toestellen met home connect.

"FAQ - Home Connect" https://www.home-connect....ebox=11936926-11936574-7/

En hier is nog een filmpje: YouTube: Connect your appliance with Home Connect

[ Voor 11% gewijzigd door Dyckie op 25-06-2022 20:26 ]

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Ben(V) schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:42:
Ik reageerde op jou eerste post in dit topic over ssid, bandsteering en kanalen
Dat regelt die experiabox voor je.

En wat die twee ssid's betreft had ik al gezegd dat hij de 5Ghz moet uitzetten om dat testen, nu probeert die vaatwasser waarschijnlijk op die 5Ghz te connecten wat mislukt, als die uitstaat zal hij wel de 2.4Ghz proberen.
Of de experiabox t regelt staat er los van
Sommige apparaten gaan op hun bek bij een “mesh setje”
Als je dat gaat ontleden dan komt dit vaak op de techniek: band steering, meerdere bssid op hetzelfde ssid of afwijkend kanaal

Vaatwasser lijkt 2.4 only en dat verwachtte ik ook. Toch kan bv een foutieve bandsteering er dan voor zorgen dat 2.4 netwerken ook falen. Ik zou dat eerst proberen uit te zetten en controleren of wifi niet op kanaal 13 staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
Ben(V) schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:25:
Volgens jouw screenshot heb je de 5Ghz gewoon aan staan.
Excuus die staat inderdaad op auto, ik doe er verder niks mee en de ssid van de 5ghz is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
sypie schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 15:14:
@basjuuhhh plaats eens het typenummer van de vaatwasser, dat zoekt wat makkelijker.
Het is deze vaatwasser:

siemens vaatwasser sn63hx00bn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
laurens0619 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:55:
[...]

Of de experiabox t regelt staat er los van
Sommige apparaten gaan op hun bek bij een “mesh setje”
Als je dat gaat ontleden dan komt dit vaak op de techniek: band steering, meerdere bssid op hetzelfde ssid of afwijkend kanaal

Vaatwasser lijkt 2.4 only en dat verwachtte ik ook. Toch kan bv een foutieve bandsteering er dan voor zorgen dat 2.4 netwerken ook falen. Ik zou dat eerst proberen uit te zetten en controleren of wifi niet op kanaal 13 staat
Thanks voor al je ideeën. Ik zal eens proberen de 5ghz helemaal uit te zetten, en kijken of kanaal 13 niet geselecteerd is. Zodra ik dit heb uitgezocht horen jullie meer.

Ook zal ik eens een gastenwifi SSID aanmaken om te kijken of hij daarmee wel kan verbinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
F_J_K schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:36:
Je maakt het de mensen wel erg moeilijk om mee te denken ;) Ik denk dat er met meer info meer of effectievere hulp kan komen. Kan je alle (relevante) instellingen geven? Dus ook die van de superwifi's. Ik ken die dingen niet maar https://forum.kpn.com/ken...0855#SuperWifi+in+gebruik suggereert dat er e.e.a. aan configuratie is.

Misschien ook goed om geen screenshot te doen maar tekstueel de relevante info. Of tenminste croppen tot de relevante info. (Screenshots zijn slecht leesbaar, afhankelijk van hoe men dit topic leest).
Ik zal zo snel mogelijk alle instellingen delen. Screenshotje was op dat moment het handigste, zal z.s.m. via de laptop alles kopiëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
Dyckie schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:25:
@Ben(V) Iot toestellen hebben enkel een 2,4Ghz module aan boord dus gaat nooit proberen te verbinden met de 5Ghz.[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En hier vind je alle info voor toestellen met home connect.

"FAQ - Home Connect" https://www.home-connect....ebox=11936926-11936574-7/

En hier is nog een filmpje: YouTube: Connect your appliance with Home Connect
De nieuwere Siemens vaatwassers ondersteunen wel degelijk 5Ghz.
Het is dus afhankelijk welk type hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:59
Ben(V) schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:59:
[...]

De nieuwere Siemens vaatwassers ondersteunen wel degelijk 5Ghz.
Het is dus afhankelijk welk type hij heeft.
Waarom zouden ze daar een 5Ghz wifi kaart insteken als 2,4Ghz goedkoper is en ook beter in huizen overweg kan om signalen door de muren gaan. En Home connect geeft zelf aan dat de toestellen maar een 2,4Ghz signaal hebben.

*knip* Op de man.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 28-06-2022 09:59 ]

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-05 19:20
Sorry dat ik het vraag: maar WAAROM wil je een connected vaatwasser?

Ontopic: nog niet besproken Call of Duty multiplayer op je phone.
Kan meerdere dingen zijn: bijv. instellingen op je telefoon of geen "open" NAT
https://www.top10vpn.com/guides/how-to-change-your-nat-type/

Kan je op een pc wel CoD multiplayer spelen? Dan ligt het niet aan je netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dyckie schreef op zondag 26 juni 2022 @ 08:44:
[...]

Waarom zouden ze daar een 5Ghz wifi kaart insteken als 2,4Ghz goedkoper is en ook beter in huizen overweg kan om signalen door de muren gaan. En Home connect geeft zelf aan dat de toestellen maar een 2,4Ghz signaal hebben.

*knip*
Dit is pertinent niet waar. Ik heb hier recente apparatuur van de studioline serie van Siemens:

Stoomoven
Magnetronoven
Afzuigkap
Vaatwasser

Allen zijn via 5Ghz verbonden. Het enige wat ik merkte is dat mijn vaatwasser een aantal hogere kanalen in het 5 Ghz spectrum niet ondersteunt. Waarschijnlijk een iets ouder type (een aantal kanalen zijn op een later moment toegevoegd).
frankyfn126 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 10:32:
Sorry dat ik het vraag: maar WAAROM wil je een connected vaatwasser?
Tja we zitten op tweakers hier he. Omdat het kan. Ik gebruik het vooral voor de notificaties. De vaatwasser geeft op tijd door dat het spoelglansmiddel bijna op is om een voorbeeld te geven. Je zou hem ook remote aan kunnen zetten maar dat vind ik persoonlijk iets minder nuttig.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 28-06-2022 10:01 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Nu online
Beste iedereen,

Ik heb hem inmiddels weer aan de praat. Ben aan de gang gegaan met een gastennetwerk alleen op de 2,4Ghz. De standaard WiFi instellingen zijn niet aan te passen en zend automatisch 2,4Ghz en 5Ghz uit, dit is niet aan te passen in die SuperWiFi dingen helaas.

Ik gebruik hem inderdaad ook voor de notificaties van de spoelmiddelen/zoutvoorraad. Ook gebruik ik hem wel eens als ik in bed lig en twijfel of hij aan staat.... :)

Waarom hij niet werkt via de ''gewone'' WiFi geen idee. Waarschijnlijk iets met dat bssid, maar ik heb er voor de rest geen verstand van.

Iedereen bedankt voor de geboden tips, dit zette me op het juiste pad.

Call of duty via de mobiel, geen idee wat daar dan mis gaat. Dit ga ik nog proberen via het gastennetwerk van de vaatwasser. Waarschijnlijk iets soortgelijk wat daar mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb het topic wat opgeruimd. Houden we het een beetje vriendelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:54
Ben de afgelopen dagen bezig geweest met de 2 Siemens IQ700 apparaten in onze nieuwe keuken. Een stoomoven en een combi-magnetron.
Heb hier in huis een Deco M4 setje staan met 5 en 2,4 Ghz, maar kreeg de apparaten daarop niet aan de praat, vermoedelijk door de 5 Ghz die dezelfde ssid heeft als de 2,4.
Toen in de deco een gastnetwerk aangemaakt met uitsluitend 2,4 ghz. Het gekke is, dat ik nu wel de stoomoven heb kunnen aanmelden, maar de combi-magnetron... no way! Foutcode H1077 krijg ik. Ik kan de wps aanmelding niet gebruiken, dus doe het via de HomeConnecthotspot die hij uitzendt. Ik krijg wel de gelegenheid de ssid en het wachtwoord in te voeren van het gastnetwerk waar hij mee moet verbinden. Op het display van de oven verschijnt dan ''netwerkverbinding geslaagd'', maar de app meldt een paar seconden later dat het apparaat niet in het wifinetwerk gevonden kon worden. En dan staat ie er dus niet bij, in het overzicht met apparaten. Andere apparaat zoals gezegd geen probleem.
Op de Homeconnect site zie ik bij foutcode H1077:
Probleem: wifi-probleem.
Mogelijke oorzaak: er is niet voldaan aan de wifi-vereisten.
Antwoord / oplossing: Zoek onze wifi-vereisten om te testen en aan te passen (2.4GHz, poorten zijn geblokkeerd, MAC -filter, etc.). Daarnaast kun je jouw verbinding testen via mobiele hotspot. In dat geval moet jouw smartphone niet verbonden zijn met jouw thuisnetwerk.

Iemand nog een hint?
Pagina: 1