Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kevingroene
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-01-2024
Hallo allemaal
Jullie krijgen allen ongetwijfeld vaak genoeg een berichtje via LinkedIn van een recruiter. Iets waar ik zelf aan moest wennen.

Nou heb ik momenteel een functie bij een bedrijf waar ik heel gelukkig ben, ik voldoende verdien (voor nu) en er duidelijkheid is over waar ik naar toe werk. Mijn collega's zijn tof, en ik werk er met plezier..

Ik ben dus absoluut niet van plan mijn huidige functie achter te laten..maar ik zit nog wel met de recruiters die mij wekelijks, zo niet, dagelijks contacten.

Dus heb ik me nu voorgenomen (wanneer ik daar even zin in heb) zo'n gesprekje een klein beetje aandacht te geven, zodat we op het punt van salaris uitkomen. Hier heb ik tot nu toe, ongeacht het bedrag, op gereageerd met ''oh, dat is net iets meer dan de helft van wat ik nu verdien'' en ''het gaat dus wel om een part-time functie?''.

Mijn hoop (en kleine fantasie) is natuurlijk, dat wanneer deze recruiters wel mensen treffen, mijn broeders en zusters in de IT, die interesse hebben in een nieuwe baan..zij wellicht een beter bod gaan krijgen.

Fijne dag toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:32
Ik kijk er eigenlijk nooit naar. 1x, jaren geleden al, voor de lol eens langs gegaan bij zo'n toko voor een gesprek. Duurde niet lang :+ Wat een onrealistisch volk was (is?) dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 20:29
Ik zie het vooral als spam, negeren is de beste optie.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:12

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zie niet echt de discussiewaarde van deze "mededeling". Daarom gaat het topic op slot.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Dit topic is gesloten.