"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Helemaal mee eens. Ik vind dit een heel verkeerde weergave van de werkelijkheid.
Sowieso zou restanten duiden op alsof het op een soort fork draait en dat is al helemaal niet het geval.
Sowieso zou restanten duiden op alsof het op een soort fork draait en dat is al helemaal niet het geval.
Not least because the MARSIS software was originally designed over 20 years ago, using a development environment based on Microsoft Windows 98!”
[ Voor 31% gewijzigd door Eagle Creek op 23-06-2022 23:44 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Slechte vertaling, of clickbait?
Maar zou inderdaad goed zijn als dit wordt gecorrigeerd. Ik verwacht bij Tweakers (goede) journalistiek en niet onjuiste sensatie.
Maar zou inderdaad goed zijn als dit wordt gecorrigeerd. Ik verwacht bij Tweakers (goede) journalistiek en niet onjuiste sensatie.
Ik zou ook verwachten dat op een werkdag hier sneller reactie op komtcarlo schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 09:24:
Slechte vertaling, of clickbait?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Vermelding van Windows 98 is uit het artikel gehaald
Het duurde even :-)
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Pagina: 1