Dying light 1

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martyyy
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18-09-2022
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag voor jullie die ik online nergens volledig beantwoord krijg, daarom probeer ik het zo even.

Mijn vraag
... Ik heb een tijdje geleden Dying light 1 gespeeld, nu wil ik het spel samen spelen in co op met een vriend, dus heb het onlangs voor hem gekocht als gift. nu heb ik alles gedownload en zie ik wanneer ik me in het spel menu bevindt dat ik het niet kan spelen. (Ik kan het letterlijk niet aanklikken). mijn vraag aan jullie is of jullie hier meer van af weten. (of de servers niet meer online zijn, of dat het gewoon niet meer te spelen is, want ik kan het spel nog wel aanschaffen in de steam store :/

Relevante software en hardware die ik gebruik
... ik heb bij m'n software gekeken en bij die van mijn broer z'n pc en we kunnen het allebij makkelijk runnen, dus daar ligt het niet aan

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... opgestart via administrator, game files geverifieerd, in de folder via administrator opgestart, niks lijkt te werken.

alvast bedankt!

Marty

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-09 22:52
Voor zover ik weet moet je de tutorial uit spelen / eerste paar missies doen voodat men online / lan kan spelen.

https://steamcommunity.co...4941528468125600?l=french
To be able to play co-op online, you need to complete the Prologue first. Once you survive your first Night in single player, co-op will unlock - that's when you can start creating havoc with others.
Verder herinner ik het mij misschien niet goed meer, maar in de opties / netwerk of online moet je van solo naar co-op oid veranderen dacht ik.

Of kan je ook geen singleplayer starten?

[ Voor 75% gewijzigd door grasmanek94 op 24-06-2022 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:18

OMD

Inderdaad eerst porlogue spelen. Dan wordt multiplayer unlocked

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martyyy
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18-09-2022
grasmanek94 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 09:58:
Voor zover ik weet moet je de tutorial uit spelen / eerste paar missies doen voodat men online / lan kan spelen.

https://steamcommunity.co...4941528468125600?l=french

[...]

Verder herinner ik het mij misschien niet goed meer, maar in de opties / netwerk of online moet je van solo naar co-op oid veranderen dacht ik.

Of kan je ook geen singleplayer starten?
Nee, ik kon ook geen single player spelen, maar het is opgelost. Blijkbaar moest ik tijdelijk mn firewall uitzetten, het spel via een map openen en windows bios opnieuw downloaden... hij doet het wel weer tho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:34

R.G

Valt mij op daf Lan niet meer werkt.

Gog steam Hebben allemaal een epic DLL

De game vereist nu login via epic store online?

Voor elke platform..

Heeft iemand Lan aan de praat?

Ik krijg het zichtbaar maar zodra ik join game unavailable.

Met public en private matches geen probleem.

Terwijl Lan juist beter moet werken.

Dit deed het altijd nu niet meer sinds de laatste updates.

Het werkt tot 1.42 nu zit ik op 1.50

Van alles geprobeerd..