Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dat stond geloof ik al op de todo van Android.
Verwijderd
wel handig zou zijn, is een extra functie, dat je kunt zien of iemand online is (als hij aanvinkt dat dat mag). En dat je zo kan chatten met hem.
of onderaan een chat schermpje extra. als je online bent kom je daar automatisch in. Zodat iedereendie online is beetje kan leuteren met elkaar. En helpen. ook weer staat dat alles standaard uit.
want vaak wordt er gechat dmv posts.
misschien voorkom je zo onnodige post van iemand die zijn nieuwe kast ofzo wil posten.
Er is wel natuurlijk een irc channel, maar das heel anders.
of onderaan een chat schermpje extra. als je online bent kom je daar automatisch in. Zodat iedereendie online is beetje kan leuteren met elkaar. En helpen. ook weer staat dat alles standaard uit.
want vaak wordt er gechat dmv posts.
misschien voorkom je zo onnodige post van iemand die zijn nieuwe kast ofzo wil posten.
Er is wel natuurlijk een irc channel, maar das heel anders.
wat wilt dat zeggen??Op zondag 26 augustus 2001 04:43 schreef Femme het volgende:
Dat stond geloof ik al op de todo van Android.
1.\ het draait al
2.\ hebben we gedaan maar was niet bevallen
3.\ het staat erop en meer niet, loopt een beetje stof te happen
4.\ teveel data transfer, waardoor alles langer duurd dus daarom werkt het nog niet.
ok kheb wel een beetje overdreven.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
En als er nou waardevolle info wordt besproken in zo'n chatschermpje? Wordt het niet gepost en hebben andere users er niks aan, en dat lijkt me niet echt handig...Op zondag 26 augustus 2001 04:50 schreef illem het volgende:
hoezo anders?Er is wel natuurlijk een irc channel, maar das heel anders.
op irc kan je ook zien wie online is en wie niet, en daar kan je ook dikke prima je verhaal kwijt hoor...
En wat die log betreft die aangeeft wie online is en wie niet: ik weet (uiteraard
Dan is het handiger om een "friends-list" aan te maken (sort of ICQ-like) waaraan je dus zelf users kunt toevoegen die jou liggen. (ik neem overigens aan dat dit het geval is
Valt dat niet onder #3 ?Op zondag 26 augustus 2001 05:29 schreef HlpDsK het volgende:
Wat dacht je van:
5. Staat in de planning.
Mocht het er komen, dan graag met de optie om het te hidden, en een optie om zelf niet op die lijst getoont te worden.
Verwijderd
Nee, want het staat er niet op nu voor zover ik weet.Op zondag 26 augustus 2001 05:37 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Valt dat niet onder #3 ?
Ehm, wat voor server moet dit gaan doen ? Dit zal een leuke aanslag zijn op de database.Op zondag 26 augustus 2001 05:33 schreef Blistimo het volgende:
En wat die log betreft die aangeeft wie online is en wie niet: ik weet (uiteraard) niet hoe android dat in elkaar heeft gezet, maar wanneer er 2000 mensen door de fora heen browsen en je al die namen in beeld ziet.... nee, dankje...
![]()
Dan is het handiger om een "friends-list" aan te maken (sort of ICQ-like) waaraan je dus zelf users kunt toevoegen die jou liggen. (ik neem overigens aan dat dit het geval is)
Dit soort diensten zouden het extra'tje voor donateurs kunnen zijn. Het zit er nog niet in, het is niet noodzakelijk, maar wel leuk.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Waarom zou dit een aanslag op de db zijn? Is me ff niet duidelijk..Op zondag 26 augustus 2001 06:11 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Ehm, wat voor server moet dit gaan doen ? Dit zal een leuke aanslag zijn op de database.
De passworden worden toch al geverifeerd, het enige wat je hoef te doen, is bij de usertabel een veldje 'online' toe te voegen, en dit true zetten zodra de user inlogged (of dit nou met een session is, of gewoon met de hand maakt imho niet uit). En dan SELECT * FROM users WHERE online=true. Klaar.
Extra database belasting is imho verwaarloosbaar.
Pagina: 1