Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viezefru
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-08 20:47
Goedemiddag!

Ik zoek een?
Smartphone met een goede camera en batterij.

Wat is je budget?
300-500 euro, mag iets meer zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb momenteel een S9 en ben daar tevreden over, alleen is de accu nu echt op. Paar foto's of filmpjes en hij kan aan de lader. Ik gebruik de telefoon voornamelijk voor foto's, filmen en een beetje scrollen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel een aanbieding op het oog voor de S20 FE (snapdragon) €359. Dan is er nog de S21 óf 22.

Welke vragen heb je hier nog over?
Kan ik niet beter voor een S22 gaan aangezien die camera beter is? Ik hoor verhalen over dat de accu dramatisch zou zijn en een glazen achterkant ik voor mij ook niet een plus (ben onhandig). De s21 zit er natuurlijk nog tussen, is dat anders een betere optie of verschilt deze niet veel met de s20? Dan ga ik namelijk liever voor de goedkopere variant.

Ik hoor graag jullie advies :) Bedankt alvast!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDsvs
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-10 17:29
S9 is een top telefoon, hiervan liep bij mij destijds de batterij ook vrij snel terug.
Deze is voor een paar tientjes relatief makkelijk te vervangen met een föhn en een wat mini schroevendraaiers.

Sinds kort wel de overstap gemaakt naar een S22 die ook uitermate goed bevalt;
Deze week loopt er ook een goeie inruil actie icm ING portal voor de S22 (+ en Ultra)

[Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:01

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

MDsvs schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:35:
S9 is een top telefoon, hiervan liep bij mij destijds de batterij ook vrij snel terug.
Deze is voor een paar tientjes relatief makkelijk te vervangen met een föhn en een wat mini schroevendraaiers.

Sinds kort wel de overstap gemaakt naar een S22 die ook uitermate goed bevalt;
Deze week loopt er ook een goeie inruil actie icm ING portal voor de S22 (+ en Ultra)

[Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
De S9 is ook EOL, dus een nieuwe mag best.

@viezefru De S20FE is best aardig, al zou ik persoonlijk voor een S21FE gaan. Een jaar nieuwe en dus langer updates en wat betere specs. Als je budget het toelaat, dan sowieso voor een S22 gaan.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TruetactiX
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-10 23:51
Mijn vrouw heeft sinds een week de S21 FE, bevalt haar zeer goed. Bij aanschaf wat huiverig over de accuduur maar deze haalt goed het einde van de dag (15 á 20%) met gewoon gebruik.

Zelf Pixel 6 gebruiker en moet eerlijk zeggen dat ook qua foto's eigenlijk niks te klagen valt (Samsung boost de kleuren wat meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viezefru
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-08 20:47
FooLsKi schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:45:
[...]

De S9 is ook EOL, dus een nieuwe mag best.

@viezefru De S20FE is best aardig, al zou ik persoonlijk voor een S21FE gaan. Een jaar nieuwe en dus langer updates en wat betere specs. Als je budget het toelaat, dan sowieso voor een S22 gaan.
Dank voor de reacties! Is het ook het prijsverschil van €165 waard tussen de S20 FE en S21? Ik zie zelf niet veel verschil in specs, maar ik heb er ook geen goed oog voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:01

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

viezefru schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 18:12:
[...]

Dank voor de reacties! Is het ook het prijsverschil van €165 waard tussen de S20 FE en S21? Ik zie zelf niet veel verschil in specs, maar ik heb er ook geen goed oog voor..
Voor een jaar meer updates? Ik vind dat het wel waard, naast de iets betere camera. Nieuwere SoC ga je niet echt wat van merken, imnsho.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Pagina: 1