Beste allen,
Ik heb een Fitbit alta hr die ik al enkele jaren gebruik.
Ik draag mijn Fitbit de gehele dag en heb hem ook om tijdens het slapen.
De Fitbit is niet erg groot en ik heb er niet echt last van tijdens het slapen.
Ik werk bij een levensmiddelen producent en moet mij regelmatig in de productie bevinden en hier gelden de voorschriften dat ik geen sierraden/ horloge mag dragen, dus ook geen Fitbit. Als oplossing heb ik dat ik mijn Fitbit dan tijdelijk om mijn enkel doe onder mijn sok.
Nu ben ik aan het kijken voor een nieuw sporthorloge, maar dan eentje die wat uitgebreider is qua functionaliteiten.
Ik zit een beetje te kijken naar een Garmin sporthorloge, zou ik deze ook om de enkel kunnen dragen? of gaan mensen dan een vermoeden krijgen dat ik een enkelband draag
En hoe is het om met zo'n groot ding om te slapen?
Graag hoor ik van jullie wat jullie bevindingen zijn in soortgelijke situaties.
Ik heb een Fitbit alta hr die ik al enkele jaren gebruik.
Ik draag mijn Fitbit de gehele dag en heb hem ook om tijdens het slapen.
De Fitbit is niet erg groot en ik heb er niet echt last van tijdens het slapen.
Ik werk bij een levensmiddelen producent en moet mij regelmatig in de productie bevinden en hier gelden de voorschriften dat ik geen sierraden/ horloge mag dragen, dus ook geen Fitbit. Als oplossing heb ik dat ik mijn Fitbit dan tijdelijk om mijn enkel doe onder mijn sok.
Nu ben ik aan het kijken voor een nieuw sporthorloge, maar dan eentje die wat uitgebreider is qua functionaliteiten.
Ik zit een beetje te kijken naar een Garmin sporthorloge, zou ik deze ook om de enkel kunnen dragen? of gaan mensen dan een vermoeden krijgen dat ik een enkelband draag
En hoe is het om met zo'n groot ding om te slapen?
Graag hoor ik van jullie wat jullie bevindingen zijn in soortgelijke situaties.