Fujitsu Waterstage FOUT Bedrijfskeuzetoets vergrendeld??????

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddyKopy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-07 22:08
Goede dag,

Sinds een jaar heb ik een woning overgenomen met een warmtepomp, ik ben hier niet bekend mee.
Nu zit er op de warmtepomp een bedienunit en in de huiskamer een atlantic kamerthermostaat.
Nu is er waarschijnlijk een instelling veranderd waardoor ik de regiemetoets voor het schakelen tussen auto, koelen, verwarmen niet kan gebruiken op beide. De kamerthermostaat geeft OFF aan en de bedienunit bedrijfskeuzetoets vergrendeld. Kan iemand mij verder helpen? Tevens zoek ik een bedrijf die het systeem kent en kan onderhouden in Flevoland.

Groet Eddy
...

Fujitsu Waterstage wc 06 met boiler en koel unit 2016
...

Kan in de handleiding niets daarover vinden!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabeck
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 28-10-2024
Beste Eddy,

Wij hebben te maken met een gelijke fout op onze Waterstage warmtepomp. Heeft u dit kunnen oplossen? Indien ja, zou u de stappen kunnen uitleggen die ik moet uitvoeren om het probleem te verhelpen? Alvast hartelijk bedankt.

Mvg,

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 16:53
EddyKopy schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:11:
Goede dag,

Sinds een jaar heb ik een woning overgenomen met een warmtepomp, ik ben hier niet bekend mee.
Nu zit er op de warmtepomp een bedienunit en in de huiskamer een atlantic kamerthermostaat.
Nu is er waarschijnlijk een instelling veranderd waardoor ik de regiemetoets voor het schakelen tussen auto, koelen, verwarmen niet kan gebruiken op beide. De kamerthermostaat geeft OFF aan en de bedienunit bedrijfskeuzetoets vergrendeld. Kan iemand mij verder helpen? Tevens zoek ik een bedrijf die het systeem kent en kan onderhouden in Flevoland.

Groet Eddy
...

Fujitsu Waterstage wc 06 met boiler en koel unit 2016
...

Kan in de handleiding niets daarover vinden!
...
Ik ben ook erg beniewd. Vanmiddag de unit op OFF (protection) gezet voor onderhoud. Nu ik 'm weer wil aanzetten blijft de mode toets geblokkeerd en geeft die "Operating mode button locked". Erg onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 16:53
Dabeck schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:05:
Beste Eddy,

Wij hebben te maken met een gelijke fout op onze Waterstage warmtepomp. Heeft u dit kunnen oplossen? Indien ja, zou u de stappen kunnen uitleggen die ik moet uitvoeren om het probleem te verhelpen? Alvast hartelijk bedankt.

Mvg,

David
Uiteindelijk via menu 700 - Heating Circuit 1 - de WP weer in "Automatic" kunnen zetten. Daarna was de blokkade ook weer van de knop ook en te bedienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 15:17

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Ik heb ook een vraag voor de gene die ook een (Domuz) stuurunit hebben voor de vloerverwarming hoe sturen / aangesloten) = contact op de stuurunit) vanuit de Waterstage of hij koelt of verwarmd ?

ik kan geen contact/aansluiting vinden op de waterstage om de Stuurunit op aan te sluiten

iemand een idee / tip ? ik doe het nu handmatig :(

www.sebastiaanvanbaarsen.com