Welke Webcam breedbeeld buiten wifi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Droptopper
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik zoek een?
Webcam voor het live streamen van onze tuin. Moet dus een groothoek zijn die tegen regen kan en het liefst via WiFi.

Wat is je budget?
<200 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen speciale voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Webcam is bedoeld om de status van onze showtuin te laten zien aan onze klanten, wil voorlopig streamen via een youtube kanaal. Webcam komt buiten te hangen en moet dus tegen regen kunnen.

Dank voor de reacties

Droptopper

Alle reacties

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Welke heb je allemaal al gevonden en waarover twijfel je nog?

• Droptopper
Ik zie voornamelijk alleen maar beveiligings camera's... Wat ik wil is gewoon een live stream en dat is alles :)

Ik zoek nog even verder...

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:47
zoek op outdoor ip camera ... dat is wat je zoekt ;)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Droptopper schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:39:
Ik zie voornamelijk alleen maar beveiligings camera's... Wat ik wil is gewoon een live stream en dat is alles :)

Ik zoek nog even verder...
Wat is volgens jou het verschil tussen een beveiligingscamera en een 'andere webcam'? Ubiquiti heeft bijvoorbeeld gewoon (goedkope) 1080P camera's in het assortiment welke je ook buiten kunt gebruiken, enige randvoorwaarde is dat je er een NVR-achtige oplossing ván Ubiquiti bij afneemt om de camera aan te kunnen sturen. Daarmee kun je vervolgens alles LIVE 'streamen' én opnemen op een eigen lokale disk (dus niet ergens in de cloud van AliExpress óf Google....).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Droptopper
Wat is volgens jou het verschil tussen een beveiligingscamera en een 'andere webcam'?
Geen ervaring met beveiligingscamera's maar heb geen bewegings detectie of nacht vision nodig.

Ik zal me eens verdiepen in Ubiquiti cams.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Droptopper schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:52:
[...]
Geen ervaring met beveiligingscamera's maar heb geen bewegings detectie of nacht vision nodig.
Maar dat maakt ze niet gelijk onbruikbaar natuurlijk. Ik ga er vanuit dat je een stuk makkelijker een IP cam vindt die voldoet aan je eisen dan een webcam, die zijn veel minder gericht op outdoors gebruik.
Pagina: 1