Wat moet ik hiermee? Behalve nooit meer bij *knip*kopen?
Ik had mijn beeldscherm ter reperatie opgestuurd, speakers deden het sinds begin niet.
Nieuw kost de computer monitor ongeveer 300 Euro. De monitor is nog geen jaar oud ongeveer.
Na opsturen is de monitor een aantal keren kwijt geraakt, niet nagekomen afspraken en ga zo maar door.
Ik had de monitor in de oorspronkelijke doos opgestuurd, inclusief kabels. De kabels zijn verdwenen.
Vandaag na 3 maanden wachten eindelijk de monitor terug, en werd deze zo ontvangen.
Aangekaart bij de klantenservice, die zegt dat die de noppenfolie goed genoeg vinden voor verzending, en alleen de kabels willen toesuren.
Dit hoef ik toch niet te pikken?
:strip_exif()/f/image/lwwoH7fKJPDWPy9jNgEtrVBh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AxNeMxwqEaLrFhaiph8oWKXo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4NGUzcw26LMm7bOAOo0dMsIQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had mijn beeldscherm ter reperatie opgestuurd, speakers deden het sinds begin niet.
Nieuw kost de computer monitor ongeveer 300 Euro. De monitor is nog geen jaar oud ongeveer.
Na opsturen is de monitor een aantal keren kwijt geraakt, niet nagekomen afspraken en ga zo maar door.
Ik had de monitor in de oorspronkelijke doos opgestuurd, inclusief kabels. De kabels zijn verdwenen.
Vandaag na 3 maanden wachten eindelijk de monitor terug, en werd deze zo ontvangen.
Aangekaart bij de klantenservice, die zegt dat die de noppenfolie goed genoeg vinden voor verzending, en alleen de kabels willen toesuren.
Dit hoef ik toch niet te pikken?
:strip_exif()/f/image/lwwoH7fKJPDWPy9jNgEtrVBh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AxNeMxwqEaLrFhaiph8oWKXo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4NGUzcw26LMm7bOAOo0dMsIQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OgG0V8LRpth3XnLBbaWvz42g.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 2% gewijzigd door br00ky op 23-06-2022 14:18 ]