Sinds vorige week ben ik verhuisd. Omdat ik tevreden was met mijn dsl verbinding in mijn oude huis wou ik dit ook nemen in het nieuwe. Echter kreeg ik van T-Mobile te horen dat dit niet beschikbaar was omdat er glasvezel aanwezig was op rol in straat. Uiteindelijk zou mij dit 10 euro extra per maand kosten, wat ik jammer vind aangezien dsl voor mij voldoende snel en betrouwbaar is. Uiteindelijk kon ik wel bij Youfone terecht en het werkt prima.
Nu lees ik dat kpn overal koper wil uitfaseren.
Kan ik ergens adressenlijst vinden van waar ze dit van plan zijn te doen? En in welk tijdframe?
Ik vond dit artikel maar adressen zijn alleen te vinden met een zakelijk kpn account.
(Voordat iemand de voordelen van glas begint te preken: Ja ik weet dat glasvezel de toekomst is en dat we uiteindelijk allemaal over moeten. Voor mij als consument is het op dit moment alleen niet goedkoper. En de extra snelheid heb ik geen behoefte aan.)
Nu lees ik dat kpn overal koper wil uitfaseren.
Kan ik ergens adressenlijst vinden van waar ze dit van plan zijn te doen? En in welk tijdframe?
Ik vond dit artikel maar adressen zijn alleen te vinden met een zakelijk kpn account.
(Voordat iemand de voordelen van glas begint te preken: Ja ik weet dat glasvezel de toekomst is en dat we uiteindelijk allemaal over moeten. Voor mij als consument is het op dit moment alleen niet goedkoper. En de extra snelheid heb ik geen behoefte aan.)