• MrBas
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:50
Hey guys,

Ik heb een K95 keyboard van Corsair welke tijdens het gamen (PUBG, enige spel wat ik echt nog speel) ineens af en toe uitvalt. Hebben jullie een idee waarom dit gebeurd? Ik hoor het geluidje van Windows welke verraad dat er een apparaat losgekoppeld wordt. Tijdens normaal gebruik dus geen last van.

Mijn vermoeden is dat mijn power supply (RM750x) van Corsair het wellicht niet (meer) volledig trekt tijdens het gamen (CPU en GPU intens?). Firmware van keyboard gechecked en deze is up to date.

Specs:

AMD 5800x met daarop de Corsair Hydro Series H150i PRO RGB
Gigabyte aorus pro x570
32GB corsair vengeance RGB Pro
AMD RX 6900 XT
2x NVME SSD, 1x SATA SSD, 2x SATA HDD
2x Thermaltake controller + 8 Fans
Corsair RM750x
K95 Corsair keyboard
Corsair Dark Core muis
Sennheiser GSX 1200 incl. Sennheiser GSP 600 (voor films en geluid)
RODE NT-USB mic
HyperX Cloud 2 headset (voor gaming)
Logitech 920 webcam
Ilyama 34" 2K scherm
DELL 27"2K IPS scherm

Wellicht dat iemand me kan assisteren hiermee, ik kom er verder niet meer uit.

2+2=4-1=3 QUICKMATH

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
https://forum.corsair.com...oard-keeps-disconnecting/

https://forums.tomshardwa...ps-disconnecting.2878629/

Heb je bovenstaande al geprobeerd?

Je kan ook Corsair support benaderen? Lijkt op een bekend probleem met dit toetsenbord

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
half-los stekkertje lijkt verdachte #1. Vraag is of het aan de kant van je toetsenbord gebeurt, of aan de kant van je pc. heb je dit probleem ook met een ander toetsenbord?
zo ja: USB selective suspend (via control panel ergens) kan dan de alternatieve verklaring zijn.

edit: @corporalnl lijkt beter geinformeerd te zijn over dit inferieure product, een toetsenbord dat niet toetsenbord... lekkere quality control.

edit2: lekkere setup! :)

[Voor 24% gewijzigd door dyrc op 23-06-2022 09:20]

• MrBas
corporalnl schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 09:16:
https://forum.corsair.com...oard-keeps-disconnecting/

https://forums.tomshardwa...ps-disconnecting.2878629/

Heb je bovenstaande al geprobeerd?

Je kan ook Corsair support benaderen? Lijkt op een bekend probleem met dit toetsenbord
Ik zal het programma inderdaad is opnieuw installeren, kijken of dat werkt. Nu op mijn werk, maar straks weer thuis dus ill let you know.

2+2=4-1=3 QUICKMATH

• MrBas
dyrc schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 09:16:
half-los stekkertje lijkt verdachte #1. Vraag is of het aan de kant van je toetsenbord gebeurt, of aan de kant van je pc. heb je dit probleem ook met een ander toetsenbord?
zo ja: USB selective suspend (via control panel ergens) kan dan de alternatieve verklaring zijn.

edit: @corporalnl lijkt beter geinformeerd te zijn over dit inferieure product, een toetsenbord dat niet toetsenbord... lekkere quality control.

edit2: lekkere setup! :)
Valt altijd te proberen, en over edit 2, lang voor gespaard en dan mag je een keertje uitleven toch :9~

2+2=4-1=3 QUICKMATH

• MrBas
Opnieuw installeren van ICue zoals besproken in het topic welke Corporalnl blijkt helaas niet geholpen te hebben.

2+2=4-1=3 QUICKMATH

• MrBas
Ticket ingestuurd naar Corsair, we wachten het af :)

2+2=4-1=3 QUICKMATH

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
@MrBas Heb je ook het toetsenbord een reset gegeven? ( je kan deze blijkbaar resetten )

• MrBas
Ook geprobeerd, mocht helaas niet baten :(

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee