heeft iemand op deLenovo ThinkVision Creator Extreme gegamed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atthias
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-09 13:55
Hoi allemaal

ik ben aan het kijken naar dit scherm Lenovo ThinkVision Creator Extreme Zwart om op te gamen

omdat ik niet tevreden ben over mijn huidige LG 27GN950-B ivm lage zwartwaarde(is bekend probleem van IPS weet ik maar ik had nog geen ervaring met schermen en besloot het maar te proberen)

nu vind ik het echter moeilijk om gamer reviews over de lenovo te vinden heeft er iemand hier ervaring mee als gamer?

60HZ max of ontbreken van g-sync/freesync maakt me niet uit ik cap mijn games toch op 60 FPS via V-sync
ik wil gewoon beter contrast dat lijkt dit scherm goed te doen

EDIT vergat te vermelden ik NIET geïnteresseerd ben in een groter scherm dan dit dus concurenten zijn eigenlijk geen optie gezien die minimaal op 32 inch zitten voor zover ik kan zien

excuses als hier eerder een topic over was ik heb wel gezocht maar niets kunnen vinden

alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door atthias op 22-06-2022 22:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 00:19
De Lenovo Thinkvision Creator is zwaar overpriced, lijkt mij.

Als je van contrast houdt dan is de volgorde van slecht naar goed: IPS -> LCD -> OLED.

Als contrast belangrijk is en je toch op 60Hz games zou ik naar OLED kijken in jou geval. En misschien zelfs een OLED TV in de 4X inch range overwegen als dat niet te groot is.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 22-06-2022 22:00 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atthias
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-09 13:55
Jumpman schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 21:58:
De Lenovo Thinkvision Creator is zwaar overpriced, lijkt mij.

Als je van contrast houdt dan is de volgorde van slecht naar goed: IPS -> LCD -> OLED.

Als contrast belangrijk is en je toch op 60Hz games zou ik naar OLED kijken in jou geval. En misschien zelfs een OLED TV in de 4X inch range overwegen als dat niet te groot is.
bedacht me net te laat dat ik vergeten ben te vermelden dat ik niet groter wil 27 inch helaas dus tenzij ik 6K voor LG oled betaal heb ik weinig keus en ben sowieso wat huiverig voor inbranden