Ik denk dat de enige manier waarop er iets kan gebeuren is dat Jumbo vol het gas open trekt op het klimmetje met WvA, Laporte, Tiesj en eventueel Roglic maar die kans schat ik heel klein in (helaas) anders word het gewoon sprinten met the usual suspects gok ik zo!Ypuh schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:07:
[...]
Denk eerlijk gezegd dat Groenewegen de betere klimmer is t.o.v. Jakobsen. Groenewegen heeft echter nog een Matthews als Plan B dus zal daardoor misschien iets sneller geneigd te zijn om te laten lopen.
De overige sprinters zie ik deze klim allemaal wel overleven. De 10km erna is nog net iets te lang voor Quick-Step en Biko-Jayco etc. om het gat niet klein te houden/dicht te rijden. Als ik zag hoe makkelijk Belyves en Morkov het gat na die Belt-brug dichtreden en vervolgens nog een lead-out deden, voorspel ik vandaag eenzelfde scenario (wat indruist tegen mijn selectie van Mohoric).
Maar als de etappe leuk word heb ik heel graag ongelijk en lever zelfs graag wat plekken in
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464