Automatisch ophalen van parkeerfactuur (Yellowbrick)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinR
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-09 21:47
hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een parkeerapp die ondersteuning biedt voor het automatisch ophalen van facturen via een API.

Ik gebruik op dit moment Yellowbrick, meer uit gemak omdat dat het eerste was dat ik installeerde. Sinds een tijd kan ik parkeerkosten declareren op werk, waardoor ik dit wil automatiseren. Yellowbrick heeft voor zover ik kan zien helaas geen openbare API (laat weten als dat anders is), waardoor ik niet automatisch de facturen kan downloaden.

Er zijn nu twee dingen die ik kan doen. Ik kan als eerste een service bouwen die via bijvoorbeeld Selenium inlogt op Yellowbrick en de facturen op die manier download. Als tweede optie zou ik ook simpelweg kunnen overstappen naar een andere app die wel een API aanbiedt om de facturen te downloaden. Overstappen naar een andere app maakt voor mij niet uit aangezien de kosten toch door de baas vergoed worden.

Wat is jullie idee hierover?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 20:50
Misschien kun je een zakelijk account regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eheijnen
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Misschien is het een oplossing dat je hun de facturen laat mailen:
https://yellowbrick.nl/cu...ctuur-per-post-ontvangen/

Wie du mir, so ich dir.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram131
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:04
Ik zou gewoon aan je baas vragen of hij een zakelijk account bij bijvoorbeeld ParkMobile wilt openen. Alle transacties die je voor je werk doet start je dan daar, 1x per maand ontvangt je baas automatisch de factuur inclusief de details van jouw parkeertransacties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinR
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-09 21:47
@Bram131 ik zal daar eens achter aan gaan