Sinds een klein jaar rij ik EV. Super blij mee. Laadpaal (een duo-paal van Total) om de hoek, dus alles perfect. Best wel wat EV's in de buurt die daarvan gebruik maken (ik gok een stuk of 10), dus die wordt goed gebruikt. Vorige week vrijdag wilde het laden niet meer lukken. Boel geprobeerd, uiteindelijk naar een laadpaal een paar honderd meter verderop gekeken en daar werkte het prima. Niets met de auto aan de hand dus. De maandag daarop maar eens het nummer gebeld die op de laadpaal stond. Daad werd op zich goed gehandeld, men was verbaasd want ze zagen ook inderdaad 'helemaal niets' van de laadpaal bij een controle, dus mijn melding werd opgenomen.
Ik heb hier verder geen ervaring mee, maar vandaag werkte de boel nog steeds niet. Dus nog even gebeld, met de simpele vraag of hier al iets over bekend was. Het antwoord (en de toon) verbaasde me een beetje. Want "er zijn zoveel laadpalen stuk en die krijgen allemaal voorrang, ik denk dat dit pas in juli hersteld gaat worden". Nouja da's een ruimte week verder, valt ook wel mee te leven. Maar toch bekruipt het gevoel van nonchalance me een beetje, de manier waarop ze er mee om gaan, en de 'snelheid' waarmee zoiets opgelost wordt.
Ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn met dergelijke ervaringen?
Ik heb hier verder geen ervaring mee, maar vandaag werkte de boel nog steeds niet. Dus nog even gebeld, met de simpele vraag of hier al iets over bekend was. Het antwoord (en de toon) verbaasde me een beetje. Want "er zijn zoveel laadpalen stuk en die krijgen allemaal voorrang, ik denk dat dit pas in juli hersteld gaat worden". Nouja da's een ruimte week verder, valt ook wel mee te leven. Maar toch bekruipt het gevoel van nonchalance me een beetje, de manier waarop ze er mee om gaan, en de 'snelheid' waarmee zoiets opgelost wordt.
Ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn met dergelijke ervaringen?