Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Tablet voor licht alternatief voor mijn Lenovo Legion5 Pro. Ik zal deze meenemen naar afspraken om bijv wat notities te maken, wat online docs te bewerken en evt ff remote ergens inloggen. Voorkeur is dus wel een keyboard erbij
Wat is je budget?
500-600 incl Btw
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Ik zal deze meenemen naar afspraken om bijv wat notities te maken,
- wat online docs te bewerken
- remote ergens inloggen.
- Lekker makkelijk om ff on te go wat gauw te doen.
Wat heb je zelf al gevonden?
IOS valt af voor mij wegens het gebrek aan "vrijheid"
Xiaomi Pad 5 -
Samsung Galaxy Tab S7 FE - via ING met inruilkorting 565€
Lenovo Tab P11 Plus - Nog maar kort updates
Lenovo Tab P11 Pro - Nog maar kort updates
Samsung Galaxy Tab S8 - via ING met inruilkorting 514€
Welke vragen heb je hier nog over?
Samsung Dex en Lenovo variant, lijkt me praktisch doordat ik op die manier hem ook op een extern display aan kan sluiten. Dan kan ik zelfs met keyboard en muis gaan werken.
Lenovo vind ik de korte periode aan updates beetje jammer
Xiaomi lees ik wisselende berichten en reviews over en geen optie tot externe monitor.
Mijn onderbuikgevoel zegt een van de Samsung Tabs, maar dan is nog de afweging, kleinere maar nieuwere S8 of oudere maar grotere S7 FE
Nou hoop ik dat iemand deze zelfde twijfels heeft gehad en me mooi kan overtuigen
Ik zoek een?
Tablet voor licht alternatief voor mijn Lenovo Legion5 Pro. Ik zal deze meenemen naar afspraken om bijv wat notities te maken, wat online docs te bewerken en evt ff remote ergens inloggen. Voorkeur is dus wel een keyboard erbij
Wat is je budget?
500-600 incl Btw
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Ik zal deze meenemen naar afspraken om bijv wat notities te maken,
- wat online docs te bewerken
- remote ergens inloggen.
- Lekker makkelijk om ff on te go wat gauw te doen.
Wat heb je zelf al gevonden?
IOS valt af voor mij wegens het gebrek aan "vrijheid"
Xiaomi Pad 5 -
Samsung Galaxy Tab S7 FE - via ING met inruilkorting 565€
Lenovo Tab P11 Plus - Nog maar kort updates
Lenovo Tab P11 Pro - Nog maar kort updates
Samsung Galaxy Tab S8 - via ING met inruilkorting 514€
Welke vragen heb je hier nog over?
Samsung Dex en Lenovo variant, lijkt me praktisch doordat ik op die manier hem ook op een extern display aan kan sluiten. Dan kan ik zelfs met keyboard en muis gaan werken.
Lenovo vind ik de korte periode aan updates beetje jammer
Xiaomi lees ik wisselende berichten en reviews over en geen optie tot externe monitor.
Mijn onderbuikgevoel zegt een van de Samsung Tabs, maar dan is nog de afweging, kleinere maar nieuwere S8 of oudere maar grotere S7 FE
Nou hoop ik dat iemand deze zelfde twijfels heeft gehad en me mooi kan overtuigen