Ik ben nieuw tot het bouwen van computers en heb gister voor de eerste keer een computer in elkaar gezet. na het bouwen kwam ik in de boot menu en heb ik alles gecontroleerd. hierna heb ik windows gedownload en ben ik naar bed gegaan. alles werkte prima
Vanochtend heb ik de panelen erop gezet en de computer naar mijn kamer gebracht. hier heb ik hem aangesloten aan het zelfde monitor en toen ik hem aanzette kreeg ik kort beeld met het MSI logo en daarna bleef het beeld zwart.
Om dit te fixen heb ik eerst geprobeerd een andere hdmi kabel te gebruiken, dit had geen zin
daarna heb ik een ander monitor gepakt, dit had geen zin
ik heb hierna alle kabels nagekeken en opnieuw erin gedaan, dit had geen zin.
ik heb de videokaart & ram opnieuw erin gedaan, dit had geen zin
nadat ik had rond gekeken op wat andere forums heb ik nog steeds geen idee wat het probleem kan zijn of hoe ik het kan fixen.
De computer gaat nog steeds aan en mijn muis en keyboard geven ook licht, mijn scherm gaat ook kort aan en geeft het MSI logo maar daarna blijft het zwart.
Alle hulp woord waardeerd.
Ik ben niet geweldig met computers dus sorry als ik het niet gelijk begrijp
Mijn Computer
MSI pro z690-a moederbord
Corsair vengeance LPX 2x16gb 3600 ram
Lian Li galagad 240 koeling
MSI geforce RTX 3060 gaming x 12g Videokaart
Samsung 980 1TB m.2 SSD
Cooler master MWE Gold 750
Intel core I7 12700
Vanochtend heb ik de panelen erop gezet en de computer naar mijn kamer gebracht. hier heb ik hem aangesloten aan het zelfde monitor en toen ik hem aanzette kreeg ik kort beeld met het MSI logo en daarna bleef het beeld zwart.
Om dit te fixen heb ik eerst geprobeerd een andere hdmi kabel te gebruiken, dit had geen zin
daarna heb ik een ander monitor gepakt, dit had geen zin
ik heb hierna alle kabels nagekeken en opnieuw erin gedaan, dit had geen zin.
ik heb de videokaart & ram opnieuw erin gedaan, dit had geen zin
nadat ik had rond gekeken op wat andere forums heb ik nog steeds geen idee wat het probleem kan zijn of hoe ik het kan fixen.
De computer gaat nog steeds aan en mijn muis en keyboard geven ook licht, mijn scherm gaat ook kort aan en geeft het MSI logo maar daarna blijft het zwart.
Alle hulp woord waardeerd.
Ik ben niet geweldig met computers dus sorry als ik het niet gelijk begrijp
Mijn Computer
MSI pro z690-a moederbord
Corsair vengeance LPX 2x16gb 3600 ram
Lian Li galagad 240 koeling
MSI geforce RTX 3060 gaming x 12g Videokaart
Samsung 980 1TB m.2 SSD
Cooler master MWE Gold 750
Intel core I7 12700