Naam/winkel voor zo'n connector?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

KnOeFz

no comment...

Topicstarter
Beetje vreemd misschien om hier te vragen, maar gezien er een hoop electro kennis hier zin heb ik goede hoop :)

Er ontbreek een kabeltje tussen de voorruit antenne in mijn VW bus en de antenneversterker.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/445uGKUO-KY-B37RmEvhvRu5kX27BzJMrLQ9yvSCfIQu1VBTkKKY2vJkjzaAl86fmgrnnzOdr03KGC-s3DBrEQJ33n3eMv4kZh-y1d1wMS47bJuUloUwaI5OdLFRM04dwxc-KH8tWIQ=w800

De kant met de witte amp stekker heb ik nog, maar de andere helft is er met plaatsen vn een neiuwe voorruit doorgeknipt en verdwenen door de 'vakmannen' van een bekende autoruiten monteur.... 8)7

Nu kan ik zo'n rond stekkertje nergens vinden om te kopen. Wel het hele kabeltje op ebay voor te veel geld :X
Iemand idee hoe zo'n aansluiting heet? Het doet me denken aan de clip op een 9v batterij.... Een linkje waar te bestellen zou helemaal fantastisch zijn :9

.Alvast dank voor het meedenken.

[ Voor 3% gewijzigd door KnOeFz op 22-06-2022 13:06 ]

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:24

empy

Rijdt rondjes

Ik zou gaan zoeken of er niet een autosloop in de buurt een bus van hetzelfde type heeft staan. (hoewel ik 30 euro voor een dergelijk specifiek kabeltje nog wel mee vind vallen :+)

Maar vanwaar dat jij er naar op zoek bent, en je het niet het probleem maakt van de glasboer? Zij mogen dit toch gewoon oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

KnOeFz

no comment...

Topicstarter
reparatie is al lang ge;eden gedaan, gebruik deze auto niet vaak en luiter ook niet vaak naar de radio... dacht dat ik wel kon leven met bagger ontvangst... ben er nu toch klaar mee...

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:49

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Is dat niet een dezelfde plug als van een anti statich polsbandje?
https://nl.grandado.com/p...VjdFZhcmlhbnQ6MTY0MDU5NTg

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:22
Ik denk niet dat je dat soort connectors los gaat vinden. Zeker niet als dat iets van VW is en niet universeel.

P.S.:
Die connectors op een 9V batterij noemen ze bij Conrad drukknopaansluiting. Misschien vind je daarmee iets passends.

[ Voor 36% gewijzigd door JukeboxBill op 22-06-2022 22:12 ]

Soms ben ik bijna gelukkig