Ik zoek altijd wel netjes, zijn heleboel al over geweest.
En heb ook alles al geprobeerd.
Maar niks werkt, dus ondersteunt de server het niet vrees ik. Houd het dan op?
nu zei iemand:
---------------------
de mimetype van het .ICO file zal ondersteund moeten worden en gezien het feit dat dit een windows-only file is, zullen veel linux-servers het niet doen.
voeg toe aan je .htaccess
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
AddType
image/x-icon .ICO
--------------------------------------------------------------------------------
dat zou de mimetype voor .ICO moeten wezen:
uit http://member.nifty.ne.jp/about/mime.htm
verder Phrea;
voeg je dit dan gelijk toe aan je NL-favicon-site, en vermeld daar tevens dat x-windows en mac .ICO niet ondersteunen
-----------------------
maar dat begrijp ik niet.
ik heb alle favicon's treads gelezen, zijn veel problemen mee.
Ik kom er maar niet uit, test op hdd, ladot ruimte, en wanadoo, maar werkt niet.
Heb boeken gelezen over html, snap alles ook. gebruik icoontjes van anderen om te testen, maar werkt gewoon niet.
Voor zo'n simpel icoontje wel veel werk zeg.
En heb ook alles al geprobeerd.
Maar niks werkt, dus ondersteunt de server het niet vrees ik. Houd het dan op?
nu zei iemand:
---------------------
de mimetype van het .ICO file zal ondersteund moeten worden en gezien het feit dat dit een windows-only file is, zullen veel linux-servers het niet doen.
voeg toe aan je .htaccess
quote:
AddType
image/x-icon .ICO
dat zou de mimetype voor .ICO moeten wezen:
uit http://member.nifty.ne.jp/about/mime.htm
verder Phrea;
voeg je dit dan gelijk toe aan je NL-favicon-site, en vermeld daar tevens dat x-windows en mac .ICO niet ondersteunen
-----------------------
maar dat begrijp ik niet.
ik heb alle favicon's treads gelezen, zijn veel problemen mee.
Ik kom er maar niet uit, test op hdd, ladot ruimte, en wanadoo, maar werkt niet.
Heb boeken gelezen over html, snap alles ook. gebruik icoontjes van anderen om te testen, maar werkt gewoon niet.
Voor zo'n simpel icoontje wel veel werk zeg.