[Aller eerst, ja, ik ga zeker een elektricien bellen en er zelf niet aan zitten]
Het mijn inziens bijzondere fenomeen:
- in onze groepenkast springt sinds eergisteren de 'Beltrafo' groep eruit (random lijkt het)...
Waarom is dit bijzonder?
a. alle apparatuur wat onder groep 7 zit, valt hiermee ook uit... maar groep 7 blijft wel gewoon aan
b. de bel doet het ook nog gewoon...
c. het gebeurt random... einde van de avond en begin van de ochtend
Soms kan ik de beltrafo groep gewoon aanklikken en dan weer prima, soms springt die weer gelijk uit...
Naar ons idee gaat geen ander apparaat erbij aan op die momenten...
>> Hebben jullie wellicht suggesties / ideeen die ik aan de elektricien mee kan geven als die komt?
Ik kom graag goed beslagen ten ijs aangezien dit een beetje als een bijzondere klikt...
Hier een overzicht van de kast met op dit moment de groep nog aan:
Het mijn inziens bijzondere fenomeen:
- in onze groepenkast springt sinds eergisteren de 'Beltrafo' groep eruit (random lijkt het)...
Waarom is dit bijzonder?
a. alle apparatuur wat onder groep 7 zit, valt hiermee ook uit... maar groep 7 blijft wel gewoon aan
b. de bel doet het ook nog gewoon...
c. het gebeurt random... einde van de avond en begin van de ochtend
Soms kan ik de beltrafo groep gewoon aanklikken en dan weer prima, soms springt die weer gelijk uit...
Naar ons idee gaat geen ander apparaat erbij aan op die momenten...
>> Hebben jullie wellicht suggesties / ideeen die ik aan de elektricien mee kan geven als die komt?
Ik kom graag goed beslagen ten ijs aangezien dit een beetje als een bijzondere klikt...
Hier een overzicht van de kast met op dit moment de groep nog aan:
:strip_exif()/f/image/cH5rlzhecOY4VYTRmyzVjEQN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VYzV2yyxLL9tR6Zs0EmIl0UB.jpg?f=fotoalbum_large)