Pelgrim apparatuur in keuken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tongercore
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13-04-2023
Wij staan op het punt om een keuken te kopen met Pelgrim apparatuur. Ik hoor veel gemengde ervaringen van mensen over de Pelgrim apparatuur. Sommige tevreden en sommige uiterst ontevreden.

Wat denken jullie van de kwaliteit van onderstaande apparatuur die wij nu in de keuken krijgen?

Koelvriescombinatie PCD26178N L 1699,- vergelijkbaar met Liebherr?
Oven OVM536MAT 959,- vergelijkbaar met ????
Vaatwasser GVW280L 1379,- vergelijkbaar met ASKO?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Het is mij niet helemaal duidelijk waar je met dit topic heen wilt aangezien je de apparatuur al gekocht hebt. Heb je wensen waaraan de apparatuur aan moet voldoen? je hebt zelf al ervaringen gevonden, verwacht je hier een compleet ander beeld te krijgen? Op deze manier is de discussie waarde onduidelijk.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tongercore
Zeehond schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 20:48:
Het is mij niet helemaal duidelijk waar je met dit topic heen wilt aangezien je de apparatuur al gekocht hebt. Heb je wensen waaraan de apparatuur aan moet voldoen? je hebt zelf al ervaringen gevonden, verwacht je hier een compleet ander beeld te krijgen? Op deze manier is de discussie waarde onduidelijk.
We hebben hier een offerte voor gekregen, maar wil graag weten of we hier goed aan doen. Is de kwaliteit van deze apparaten goed of kunnen we beter gaan voor siemens of bosch met vergelijkbare prijzen qua apparaten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Geen idee wat je van pelgrim verwacht, maar dit is een budget merk, en komt niet in de buurt van Liebherr/Bosch/Siemens...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:41
Pelgrim is, net als Etna, een budgetmerk van ATAG en gebruiken veel dezelfde onderdelen. Daar hoeft niets mis mee te zijn en indien de prijs juist is, lees laag genoeg, dan is het aanschaffen waard. Bovengenoemde prijzen zijn adviesprijzen die zelden betaald worden voor keukenapparatuur en dus veel te hoog. Voor dat geld is ook een bovengemiddeld apparaat van een A-merk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tongercore
Rowwan schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:27:
Geen idee wat je van pelgrim verwacht, maar dit is een budget merk, en komt niet in de buurt van Liebherr/Bosch/Siemens...
Ik vind het anders nog flinke prijzen voor budget merk. Ik heb wel gehoord dat de duurdere vaatwassers GVW280L in principe ASKO vaatwassers zijn. Dat lijkt me toch redelijke kwaliteit. Of heb ik dat verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 22:02

Tys

Zoals je zelf al zegt, iedereen heeft er een mening over. Persoonlijk zou ik met deze prijzen ergens anders vergelijkbaar Siemens spul halen.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Tys schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:25:
Zoals je zelf al zegt, iedereen heeft er een mening over. Persoonlijk zou ik met deze prijzen ergens anders vergelijkbaar Siemens spul halen.
Als je het in 2022 wilt hebben moet je nog selectief zijn met je Siemens (of Bosch c.q. BSH) apparatuur.

In het rijtje ETNA, Pelgrim en ATAG staat Pelgrim in het midden. Het moeder bedrijf biedt ook bij Pelgrim 10 jr garantie (bij ik dacht aanschaf van 4+ stuks), dat is wel meer dan elke andere middensegmenter doet (oké misschien zit Pelgrim wat lager dan AEG, Siemens of Bosch in het middensegment, maar het is volgens mij geen budgetlijn).
N=2 Wij hebben in onze huurwoning Pelgrim, hiervoor moest een monteur langskomen toen we er in kwamen voor de vaatwasser (niet goed afgestelde deur) en de oven (motortje stuk) ik denk dat beiden te wijten waren aan de vorige bewoner. De monteur gaf aan dat als we ETNA zouden hebben ATAG niet eens hun eigen serviceteam inschakelt maar het uitbesteed aan een andere partij. Mijn schoonouders hebben al iets van 15 jr Pelgrim en hebben er nog nooit iets mee gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door True op 23-06-2022 22:35 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:42
Ik zou voor deze prijzen nooit voor Pelgrim kiezen. Zeker als ze deze adviesprijzen naar je doorrekenen zijn er merken met betere prijs - kwaliteit. Ik zou gaan voor Siemens of AEG.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Budgetmerk, als je dat op Funda ziet staan dan weet je vaak al hoe de vlag erbij hangt bij de verkopers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik vind die koelkast erg duur voor een merk dat de reputatie heeft van een middenklasse.
Voor hetzelfde (of minder) geld zou ik een Miele, Bosch of Siemens nemen.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danieljans191
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 07-09 13:59
Hallo,
Ik heb mijn Pelgrim vaatwasser (GVWC310XL) eerder dit jaar gekocht en ben erg tevreden over de prestaties. Als onderdeel van het reguliere onderhoud besloot ik echter onlangs het filter te vervangen. Tijdens mijn zoektocht naar een nieuw filter stuitte ik op [mbr] *knip* [/[, en tot mijn grote vreugde hadden ze het juiste filter. De levering was erg snel, dus ik dacht ik deel deze vondst voor iedereen in een soortgelijke situatie.

Groeten,
Daniel.

gelieve die website niet meer te pluggen

[ Voor 13% gewijzigd door twain4me op 20-08-2025 16:42 . Reden: spam ]

Pagina: 1