Tja...
Ik zit nu te twijfelen - haal ik er een op of laat ik hem liggen?
Hij heeft een shared videokaart - maar da's niets nieuws voor een notebook. Tenzij je een GeForce2Go hebt, welke alleen in (hele (dure)) High-End notebooks zitten.
De SiS 630 Chipset - iedereen zegt dat dit een klotenchipset is en daar kan ik ook wel inkomen... graag zou ik ervaringen met deze chipset horen.
De processor in het notebookje is geen mobile, maar een normale PIII. Hierdoor kan hij ook wat goedkoper worden uitgevoerd (zeker met SiS630 wat van oorsprong een desktop-chipset is) maar het beestje heeft daardoor geen speedstep en zal waarschijnlijk stroom vreten en lekker warm worden ('t wordt overigens wel weer winter

).
Aan de andere kant maakt dit wel weer een 133Mhz systeembus mogelijk (dat compenseert ook gelijk de geheugentoegang voor de shared graphic chip een beetje)
Hij ziet er op het eerste gezicht fatsoenlijk uit - maar voelt hij ook zo aan of is ie gammel en flikkert hij meteen uitelkaar?
De prijs is natuurlijk schitterend... sowieso heb je waar voor je geld, met een ruime HD, CDRW/DVD Combo, enorm veel RAM en een snelle processor.
Andere dingen:
- hoe is het schermp?
- hoe zit het met garantie/service?
- hoe beïnvloedt het in bezit hebben van een "Gericom" mijn imago?
Ik zit nu dus enorm te twijfelen of ik deze moet kopen, of dat ik moet wachten tot de Athlon 4 doorbreekt...
Athlon 4 heeft 200Mhz systeembus en Via chipset.
Compaq heeft overigens al een Athlon 4 laptop: Pressario 1216EA voor Fl.5499,- (1Ghz - 128MB - 20GB - DVD - 14.1")
Ik ben eerder geneigd om die te kopen om er maar zeker van te zijn dat ik nergens genaaid wordt.
Ook denk ik erover om even naar Mediamarkt DLD te karren voor deze
Toshiba
Maar ja, die's dan waarschijnlijk weer met Duits toetsenbord?
Jurri@n, zou je die folder van misschien even kunnen scannen?
BVD
Zucht... moeilijk.