Jaarbetaling abonnement verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.172 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 09:44
Ik betaalde altijd een jaar vooruit bij het tweakers abonnement, lekker een jaar niet meer naar omkijken, en ook een klein beetje korting is mooi meegenomen. Is die optie er helemaal niet meer? Ik zie m in ieder geval niet meer staan.

Een maandelijkse incasso vind ik maar niks eigenlijk, ik betaal liever in 1x het hele jaar.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
https://tweakers.net/abonnementen/checkout/hero/
Dan staat er toch "Kies je looptijd": 24 maanden / 12 maanden / Maandelijks opzegbaar?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
Juup schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 13:26:
https://tweakers.net/abonnementen/checkout/hero/
Dan staat er toch "Kies je looptijd": 24 maanden / 12 maanden / Maandelijks opzegbaar?
Alleen voor hero, niet voor plus. Daarnaast kies je daarmee enkel hoe lang je lid blijft, maar de betaling gebeurt nog steeds maandelijks

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 17:03
Ik denk dat een reactie van eerder in dit jaar in het Tweakers-Abbo topic het antwoord biedt:
jelle. in "Het grote Tweakers-abonnemententopic"

Kortom; Nee, die optie is er niet meer. Er is heel specifiek voor gekozen om uitsluitend een maandelijkse incasso aan te bieden, dus zonder optie voor het betalen van een geheel jaar in één keer. Of dit ooit terug komt, onbekend.

[ Voor 11% gewijzigd door eric.1 op 21-06-2022 13:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik vind dit ook heel vervelend eerlijk gezegd. Als er voor een jaar of 2 jaar gekozen wordt dan zou dat gewoon in 1x afgerekend moeten (kunnen) worden. Zo houdt het je rekeningoverzicht schoon,

En het stomme is: Het systeem ondersteunt het nog steeds gewoon. Mijn destijds betaalde abonnementsgelden onder het oude systeem zijn gewoon overgezet naar een vooruitbetaling binnen het nieuwe systeem.

Heel jammer dat dat niet meer wordt geboden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hIkTr4Ee8nC6rw6LXFjDz2aPyzs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r6dgyNsF4JUSc89KOVRE0tRg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door GekkePrutser op 28-06-2022 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:29

Tubby

or not to be

Ik heb vorig jaar mijn abonnement hierom opgezegd, puur en alleen om de administratieve rompslomp om elke maand het factuur met de hand te moeten opzoeken, PDF maken en downloaden.

Het zou enorm veel schelen als dit per jaar afgerekend kan worden, staat dit ergens op een roadmap? _/-\o_

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Tubby schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 07:55:
Ik heb vorig jaar mijn abonnement hierom opgezegd, puur en alleen om de administratieve rompslomp om elke maand het factuur met de hand te moeten opzoeken, PDF maken en downloaden.

Het zou enorm veel schelen als dit per jaar afgerekend kan worden, staat dit ergens op een roadmap? _/-\o_
Nee, daar zijn geen plannen voor. Wel is het sinds kort mogelijk om automatisch de factuur te laten mailen (via je abonnementsinstellingen) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Tubby schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 07:55:

Ik heb het inmiddels ook opgezegd, voornamelijk om deze reden. Was toevallig net voordat het werd aangekondigd dat het plus gebeuren stopte (want mijn uit het oude systeem vooruitbetaalde abo was op 4 december afgelopen), dus ik had al op de koop toe genomen niet alle plus artikelen meer te kunnen lezen. Ik was al abonnee sinds 2007. Ik denk dat Tweakers onderschat hoe vervelend mensen het vinden, maargoed het zij zo.

[ Voor 13% gewijzigd door GekkePrutser op 06-01-2023 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Zijn de plannen wellicht al afgestoft? Misschien automatische facturatie via mail?

Extra punten voor PDF? Of wellicht anders een API ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolderkar
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 05-06-2023
Je kan iedere.maand een factuur gemailed krijgen. Maar geen jaarbetaling :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:00

The Zep Man

🏴‍☠️

Deze suggestie past deels in dit topic:

The Zep Man in 'Wil jij Tweakers-merch met jouw username? Dat kan vanaf nu!'
Een fysieke T.net abonnementcadeaukaart, voor een abonnement van één of twee jaar. Vrij te geven aan en te gebruiken door een ieder die een T.net-account heeft of registreert.
Geeft een manier om een abonnementen vooruit te betalen zonder automatische afschrijving, en maakt een leuk cadeau. Zeker als T.net een leuke kaart maakt om te verzamelen/in te lijsten na gebruik. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Bolderkar schreef op woensdag 26 april 2023 @ 07:24:
Je kan iedere.maand een factuur gemailed krijgen. Maar geen jaarbetaling :|
Werkt dit al? Een factuur gemaild krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

The Zep Man schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:51:
Geeft een manier om een abonnementen vooruit te betalen zonder automatische afschrijving, en maakt een leuk cadeau. Zeker als T.net een leuke kaart maakt om te verzamelen/in te lijsten na gebruik. ;)
Top idee B-)

[ Voor 19% gewijzigd door Tubby op 16-05-2023 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
Met de .Plan van vandaag is de jaarbetaling weer ingevoerd, zoals beloofd schakel ik mijn abonnement weer in :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Welkom terug ;)

Aangezien de oorspronkelijke vraag daarmee beantwoord is, sluit ik dit topic. Voor veelgestelde vragen over abonnementen zie ook de FAQ of als je antwoord daar niet bij staat, kun je ons mailen op abonnee@tweakers.net :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.