Vraag
Alle reacties
ik lees ook laseum maar waarom denk je dat het een merk is dan? kan ook iemands achternaam zijn weet jij veel
Een bericht sturen naar de verkoper met de vraag wat er staat?
Catch a smile out there!
Is dat niet een ouderwetse X? Laxum? Al vind ik daar ook niks op verder.
I have stability. The ability to stab.
Wilde net zeggen, ik heb ooit een x op die manier moeten schrijven op school.
Vind alleen die m op het einde raar (het is niet een mooie 3-poot)
Vind alleen die m op het einde raar (het is niet een mooie 3-poot)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hoBEQ886Ct5x60flpFH7wqCT.jpg?f=user_large)
Met die schrijfletters is de eerste een S, geen L.
Op google vind ik daar alsnog niets van...
Scherp! Bij mij gaven ze toen al de gewone hoofdletter S dus die had ik nooit geleerd. Saxum dan.RMvanDijk schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:29:
Met die schrijfletters is de eerste een S, geen L.
I have stability. The ability to stab.
Kan de eerste letter geen i zijn?
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
En als je zoekt via google lens of zo? Kom je dan ook niet uit bij vergelijkbare producten.
Bedoel dan foto van de gehele stoel ipv alleen een vermoedelijke merknaam.
Bedoel dan foto van de gehele stoel ipv alleen een vermoedelijke merknaam.
Saxum lijkt wel de naam te zijn van een Brits bedrijf wat maatwerk meubelen maakt.Toke_gt schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 07:56:
Ik denk dat er Saxum staat, maar dan kan ik het nog niet koppelen aan een merk of meubellijn.
Zoals in de tweede reply al stondSmurfLink schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:35:
[...]
Scherp! Bij mij gaven ze toen al de gewone hoofdletter S dus die had ik nooit geleerd. Saxum dan.
@Masaru84 wat is eigenlijk de reden dat je deze fabrikant probeert te vinden? Ik weet niet of je een schroefje mist ofzo, maar ik denk dat we je (in Bouwen en klussen) anders misschien ook prima kunnen helpen
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Pagina: 1