Ik wil wat extra zonnepaneeltjes op de garage leggen en ik zag het platdak systeem van Solarstell. Om te zien hoeveel ballastbakken ik moet bestellen (en hoeveel kilo ballast er dan in moet) dacht ik even een gebruikersnaam aan te vragen bij Solarstell voor de calculatietool (https://calculatie.solarstell.com/login/). Ook na aandringen geen account gekregen als particulier. Heeft iemand een tip om toch een gebruikersnaam te krijgen, of heeft iemand wellicht een loginnaam die even gebruikt kan worden?
Vraag
Alle reacties
De beoogde leverancier van de materialen zou een account moeten hebben en kan de ballastberekening voor je uitvoeren. Zo werkte het prima via Solar Outlet.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ja, dat las ik. Maarja, kun je niet even vanalles uitproberen met verschillende layouts etc. Bij Esdec krijg je zonder morren een account. Snap het probleem dat ze er mee hebben ook niet.
Ze hebben bruto prijzen in de tool staan vertelden ze mij...
#nietSlim
De tekeningen bij diverse configuraties legsysteem-paketten bij Solar Outlet zijn afkomstig uit de calculatietool, kun je wel een goed idee mee vormen.
#nietSlim
De tekeningen bij diverse configuraties legsysteem-paketten bij Solar Outlet zijn afkomstig uit de calculatietool, kun je wel een goed idee mee vormen.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.