Toon posts:

Muurbeugel dat naar voren en omlaag kan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ivm een nieuwe baan moet ik even wat kleiner gaan wonen op kamers. Er is geen aparte ruimte meer voor een tv en bureau met pc + 2 monitoren. Mijn idee is om de tv achter het bureau op te hangen boven de monitoren, en met een speciale muurbeugel deze naar voren en omlaag te kunnen trekken als ik de tv wil gebruiken. Weet iemand misschien een goed product te linken? Ik kan ze alleen vinden van 150-200 euro, dat vind ik voor nu wat teveel geld. Misschien ben ik er met 3 maanden uit, misschien een jaar. Er zijn bergen aan muurbeugels, maar ééntje die ook omlaag en omhoog kan zie ik er niet veel van.

Hulp wordt gewaardeerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:09

JME

zeg maar Jamie

Out of the box: 3 maanden TV op je PC kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JME schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:28:
Out of the box: 3 maanden TV op je PC kijken?
3 maanden is de minimale periode, voor hetzelfde geld zit ik er een jaar. Zie het niet zo zitten om een jaar lang geen gebruik te maken van m'n tv en 5.1 geluidsinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 12:15

Spacialz

Ovenvers

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:26:
Ivm een nieuwe baan moet ik even wat kleiner gaan wonen op kamers. Er is geen aparte ruimte meer voor een tv en bureau met pc + 2 monitoren. Mijn idee is om de tv achter het bureau op te hangen boven de monitoren, en met een speciale muurbeugel deze naar voren en omlaag te kunnen trekken als ik de tv wil gebruiken. Weet iemand misschien een goed product te linken? Ik kan ze alleen vinden van 150-200 euro, dat vind ik voor nu wat teveel geld. Misschien ben ik er met 3 maanden uit, misschien een jaar. Er zijn bergen aan muurbeugels, maar ééntje die ook omlaag en omhoog kan zie ik er niet veel van.

Hulp wordt gewaardeerd! :)
Snap je verhaal helemaal! Maar ik denk dat je toch met meerdere monitor stands/beugels/armen zal moeten gaan werken i.v.m. je budgetcap..

Je hebt bijvoorbeeld systemen met poles waar je meerdere houders op kan schuiven zoals deze:
https://www.amazon.nl/Dur...gid=pla-348381950579&th=1

Mogelijk dat je kan wegdraaien wat je op dat moment nodig hebt.

Ook hier popt de algemene Tweakers vraag omhoog, wat heb je zelf zoal al gevonden?

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spacialz schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:53:
[...]

Snap je verhaal helemaal! Maar ik denk dat je toch met meerdere monitor stands/beugels/armen zal moeten gaan werken i.v.m. je budgetcap..

Je hebt bijvoorbeeld systemen met poles waar je meerdere houders op kan schuiven zoals deze:
https://www.amazon.nl/Dur...gid=pla-348381950579&th=1

Mogelijk dat je kan wegdraaien wat je op dat moment nodig hebt.

Ook hier popt de algemene Tweakers vraag omhoog, wat heb je zelf zoal al gevonden?
Creatief. Niet over nagedacht om de monitoren te verplaatsen ipv de tv.

Het idee wat ik had is zoeits als hieronder:
https://www.onlinekabelsh...ne8sTCoPjbxBoCUZ0QAvD_BwE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 12:15

Spacialz

Ovenvers

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:11:
[...]

Creatief. Niet over nagedacht om de monitoren te verplaatsen ipv de tv.

Het idee wat ik had is zoeits als hieronder:
https://www.onlinekabelsh...ne8sTCoPjbxBoCUZ0QAvD_BwE
Creatief? Welkom op het Tweakers forum ;) :9

Mogelijk dat je bijvoorbeeld met een houten balk je hierboven genoemde nog verder naar voren kan laten komen.
Ook zou je een beamer kunnen overwegen uiteraard maar dat is niet hetzelfde als een TV uiteraard 8)7

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:20

Just_I

What did you just say?

Is een plafond tv beugel een optie?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Of een TV beugel aan het plafond. Tv niet nodig, klap je hem tegen het plafond :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Just_I schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:18:
Is een plafond tv beugel een optie?
The Eagle schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:19:
Of een TV beugel aan het plafond. Tv niet nodig, klap je hem tegen het plafond :)
Wist niet dat er ook nog zulke dingen waren.. Thanks beide! Dat is perfect.
Pagina: 1