Dockingstation of iets anders om 3 monitoren aan te sluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven44
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20-06-2022
Allen,
Ik heb thuis een eenvoudige maar prima werkende Acer N15C1 laptop. Deze heeft geen USB C aansluiting wel 2 reguliere USB aansluitingen en een HDMI aansluiting. Op deze laptop zou ik graag 3 externe monitoren aan willen sluiten (via HDMI ?). Kan dit en wat heb ik hiervoor nodig ?

Tot slot. Ik weet vrij weinig van IT af.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZatarraNL
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-05 22:43
Steven44 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 17:13:
Allen,
Ik heb thuis een eenvoudige maar prima werkende Acer N15C1 laptop. Deze heeft geen USB C aansluiting wel 2 reguliere USB aansluitingen en een HDMI aansluiting. Op deze laptop zou ik graag 3 externe monitoren aan willen sluiten (via HDMI ?). Kan dit en wat heb ik hiervoor nodig ?

Tot slot. Ik weet vrij weinig van IT af.
Wel usb 3.0 of nieuwer?
Een DisplayLink dock is je enige optie. Dat kan met drie schermen, zoals met deze dock:
https://i-tec.pro/en/produkt/catripledockpdpro-2/

Geen goedkope dock, maar verwacht dat het lukt.
Kijk anders voor de verschillende soorten docks ook even bij de topicstart: Het docking station topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-05 13:45

Spacialz

Ovenvers

ZatarraNL schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:32:
[...]

Wel usb 3.0 of nieuwer?
Een DisplayLink dock is je enige optie. Dat kan met drie schermen, zoals met deze dock:
https://i-tec.pro/en/produkt/catripledockpdpro-2/

Geen goedkope dock, maar verwacht dat het lukt.
Kijk anders voor de verschillende soorten docks ook even bij de topicstart: Het docking station topic
Wat Zatarra inderdaad zegt is een goede optie.
Goed mogelijk is dat je wel even hun software / drivers nodig hebt.
Mocht je Windows 10 draaien(even ter aanname) dan zal dit redelijk vanzelf gaan :)

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-05 15:52
DisplayLink is wel de way to go inderdaad maar zonder een duur dock nieuw aan te schaffen kun je ook eens op Marktplaats naar een Dell D6000 docking station kijken bijvoorbeeld. Mensen hebben die vaak over waardoor je ze voor 5 of 6 tientjes over kunt nemen als je een beetje goed zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZatarraNL
RobinL94 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:05:
DisplayLink is wel de way to go inderdaad maar zonder een duur dock nieuw aan te schaffen kun je ook eens op Marktplaats naar een Dell D6000 docking station kijken bijvoorbeeld. Mensen hebben die vaak over waardoor je ze voor 5 of 6 tientjes over kunt nemen als je een beetje goed zoekt.
Die Dell D6000 is erg populair, maar ik heb nergens de specificaties van het apparaat kunnen ontdekken. De Dell website geeft buitengewoon weinig info. Is dit een DisplayLink dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-05 15:52
ZatarraNL schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:45:
[...]

Die Dell D6000 is erg populair, maar ik heb nergens de specificaties van het apparaat kunnen ontdekken. De Dell website geeft buitengewoon weinig info. Is dit een DisplayLink dock?
Ja als je op de DisplayLink website kijkt naar producten die het ondersteunen staat de Dell D6000 daar tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZatarraNL
RobinL94 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:59:
[...]

Ja als je op de DisplayLink website kijkt naar producten die het ondersteunen staat de Dell D6000 daar tussen.
Dat is mooi. Die is inderdaad tegen goede prijzen tweede hands beschikbaar. Dus een goede optie.
Pagina: 1