Dell S3220DGF & DELL Latitude 5520 USB C dock laden opties??

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negnojneorej
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:22
Mijn vraag

Hoi,

Ik heb een Dell S3220DGF monitor. Deze heeft een USB3 poort met laad mogelijkheden:
USB 3.0 downstream with BC1.2 charging
USB 3.0 downstream port with charging capability.
Connect to charge your USB device.

Ik heb daarnaast een Dell Latitude 5520 Laptop.

Nu wil ik graag met een USB C dock werken welke gevoed word vanuit de monitor zonder weer een andere voeding bron te moeten koppelen, is dit überhaupt mogelijk?

Bij voorkeur dus de USB C dock inprikken in de monitor en in de laptop waar mijn DP kabel en toetsenbord en muis op zitten en de laptop daarmee ook geladen kan worden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Google en DELL geraadpleegd maar kan niet vinden wat er mogelijk is.
Of zit ik op een doodspoor en kan het enkel op een USB C dock die extern gevoed word?

Zit ik vast aan een DELL dock of kan het ook een ander merk zijn en zo ja welke zou je uit eigen ervaring aanbevelen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZatarraNL
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:53
Sommige docks worden zelf ook gevoed met usb-c. Maar of over diezelfde poort ook data wordt gestuurd... Dat vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24
De monitor ondersteunt alleen BC1.2, dat is 5 volt en 1,2 Ampere. Dat is voor het opladen van een telefoon oid.

Er is geen powerdelivery.

Je zult dus altijd een dock met eigen stroomvoorziening moeten hebben als je je laptop wilt opladen.

Dat kan dan via USB-C met Alternate mode voor video, een Thunderbolt-dock (als je laptop dat ondersteunt) of een USB-dock met Displaylink-chipset.

[ Voor 4% gewijzigd door White Feather op 21-06-2022 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negnojneorej
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:22
Dank jullie voor de info en advies.
ik ga er naar kijken